Gå til innhold

iPhone 5s eller 6?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå en iPhone 4s som jeg gjerne vil bytte ut da den har blitt veldig treg og har dårlig batteri. Vil fremdeles ha iPhone, er veldig fornøyd med det, men nå har jo iPhone 6 komt ut. Jeg lurer på hva jeg bør velge?
5s blir jo litt billigere nå, men prisen er ikke noe problem... Er det mye forskjell på telefonene? Er det vits å bruke så mye mer penger på 6eren hvis 5eren for eksempel er omtrent like bra? Sliter litt med valget her, så hadde satt pris på om noen kunne nevne forskjeller og si hva som er best å gjøre?

Anonymous poster hash: 6328e...4c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst, en stor forskjell er prisen, men det nevnte du jo at ikke har noe å si. Så har vi størrelsen, 6eren er ikke så veldig mye større enn 5eren, men litt. 6 plus er en god del større enn både 5 og 6. Større skjerm betyr jo også høyere oppløsning, så det er jo et pluss. 6erne har også bedre batteritid, og kameraet skal visst være mye bedre. De største forskjellene er altså design, batteri og kamera. Jeg skal også oppdatere mobilen snart, og tror jeg ender opp på 5s i stedet for 6, mest pga pris :)

Skrevet

Noen som vet hva ca pris blir på 6'ern?

Anonymous poster hash: 83531...dbc

Skrevet

Noen som vet hva ca pris blir på 6'ern?

Anonymous poster hash: 83531...dbc

6 med 16gb kommer på ca 5800, og 6 plus med 16gb kommer på ca 6700.

Skrevet

Tror jeg går for 5s da. Takk for hjelpen! Det er en del forskjell på de to men ikke så mye jeg har veldig stort behov for på 6eren, så da blir det 5 på meg.

Anonymous poster hash: 6328e...4c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...