Gå til innhold

Noen som vil bli lest? Tarot.


sunSpring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er blitt veldig skuffet og kjenner på følelsen. Du går videre med en gang og er sterk, men sørg for å holde kontakten med andre.

Joda, er vel slik det er ja :blomst: Må vel passe på å holde kontakt, det er vel det vanskeligste for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les gjerne meg! :)

Ok. men dette er bare for dagen i dag.

Du hadde det ikke så verst når du stod opp, noe jeg ikke får helt opp, men noe med en sak, og du taklet den. Men du sitter og lurer på noe... du har fått flere spørsmål enn svar omtrent, du føler det, men du må bare senke skuldrene og se tilbake når du har overskudd til det. Hvile og et sterkt behov for det, er dagens kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også krysser fingrene for at jeg har flere enn 200 innlegg, selv om jeg har mine tvil :)

Ok. Dagen i dag.

Du tenker eller har tenkt mye på noe i fortiden, og det har kommet opp nå og du merker at du har fortrengt ting. Men du evner å se, men du er blokkert av ett eller annet, jeg vet ikke, kanskje shopping eller støv på hjernen. Du tenker mye på å en jobb eller en yrkesvei. Noe som har med barn å gjøre, noe kreativt som omtrent å lage drivhus og dyrke tomater. Det er noe, du er på leting og du tenker på det.

Senk skuldrene, snart er det vår igjen.

Endret av sunSpring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må senke skuldrene. Det er noe i helga, i alle fall er du begynt å grue deg til mandag. Du er så stresset, og du føler deg litt overkjørt og kanskje manipulert.

Ikke dårlig! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er vel slik det er ja :blomst: Må vel passe på å holde kontakt, det er vel det vanskeligste for meg.

Den kontakta, hvis jeg husker rett som du måtte moderere var ikke med en kjæreste eller samboer. Det var noe annet. Familiært. Tusen takk for blomster. Jeg ble rent rørt gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er interessert i å forsøke en skeptiker, så er jeg nysgjerrig nok til å ha lyst.

Ok, kortene var villige så jeg prøver.

I dag har du tenkt mye på en ting, det handler om fremtiden tror jeg. Du er nervøs og nesten litt overambisøs, du klarer imidlertid å slappe av. Men du stresser for mye. Det er nesten som eksamensnerver av en eller annen sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, kortene var villige så jeg prøver.

I dag har du tenkt mye på en ting, det handler om fremtiden tror jeg. Du er nervøs og nesten litt overambisøs, du klarer imidlertid å slappe av. Men du stresser for mye. Det er nesten som eksamensnerver av en eller annen sort.

Til tross for at jeg regner meg selv som svært skeptisk, må jeg motvillig medgi at det der faktisk stemte mer eller mindre på en prikk. Kudos!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne om du hadde orket :-)

Du stiller store krav til deg selv. Jeg tror det gjelder utdannelse eller i alle fall karriemuligheter, men det kan også være at du driver med en sjalusikamp f.eks. Mulig noe med venninner som skal hevde seg.

Men du er målrettet. Det kan bli en ensom kamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dagen jeg veldig gjerne skulle blitt lest.

Du har omtrent alt og du vet det. En har skuffet deg litt nå, kanskje mannen din hvis du har en mann, og du ble irritert, men situasjonen er roet. Du har lagt merke til også det positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tingelinling

Du har omtrent alt og du vet det. En har skuffet deg litt nå, kanskje mannen din hvis du har en mann, og du ble irritert, men situasjonen er roet. Du har lagt merke til også det positive.

Det er ingen som har skuffet meg i det siste. Jeg har ingen mann, men ellers har jeg omtrent alt, så det stemmer.

Tusen takk! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...