AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Jeg sliter med å bruke knappene på iPhone, og får derfor ikke slått av telefonen m av/på-knappen. Jeg trenger å slå den av pga oppdateringer. Vet noen om jeg kan bruke Assistive Touch til dette? Er så redd for at jeg skal klare å slå den av, men så ikke få den på igjen...Anonymous poster hash: 5f058...8e7
Sommernatt Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Jeg bruker assistere touch for å slå av og da må jeg plugge den i lader for at den skal slå seg på igjen! Vet ikke om det er en feil, men det er i hvert fall det jeg må gjøre
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Takk for svar! Kan jeg spørre om det er vanskelig å legge inn for å få den av? Og må du bruke samme "touch" når du slår den på? Er helt grønn og livredd for å gjøre noe feil Anonymous poster hash: 5f058...8e7
Sommernatt Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Legge inn for å få den av? Holder bare inne der det står lås skjerm :-) Har du prøvd å legge til assistive touch på skjermen? Er veldig selvforklarende og du kan egentlig ikke gjøre noe feil.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Legge inn for å få den av? Holder bare inne der det står lås skjerm :-) Har du prøvd å legge til assistive touch på skjermen? Er veldig selvforklarende og du kan egentlig ikke gjøre noe feil. Beklager, har misforstått- jeg ønsker å slå telefonen helt av, men er redd jeg ikke får den på igjen. Og ser nå at det antagelig ikke går an å slå av telefonen med Assistive touch....?Anonymous poster hash: 5f058...8e7
Sommernatt Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Beklager, har misforstått- jeg ønsker å slå telefonen helt av, men er redd jeg ikke får den på igjen. Og ser nå at det antagelig ikke går an å slå av telefonen med Assistive touch....?Anonymous poster hash: 5f058...8e7 Jo, du holder inne der det står "Lås skjermen", akkurat som du ville gjort hvis knappen hadde fungert
Gjest _LilleMy Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Beklager, har misforstått- jeg ønsker å slå telefonen helt av, men er redd jeg ikke får den på igjen. Og ser nå at det antagelig ikke går an å slå av telefonen med Assistive touch....?Anonymous poster hash: 5f058...8e7 Du kan trykke på "lås skjermen" for å låse den, men for å slå av holder du den inne i stedet for å trykke. For å slå den på igjen er du nødt til å plugge laderen i, da går den automatisk på. Du kan egentlig ikke gjøre noe feil her.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Tusen takk, jeg fikk det til 😊Anonymous poster hash: 5f058...8e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå