mijaa Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Hei! Jeg har lett og søkt rundt omkring på nettet etter svar på dette, men har ikke funnet noe. I løpet av det siste året har jeg innsett at rumpa mi er forferdelig skeiv, altså er høyre rumpehalvdel mye mer hengete og slappere enn venstre. Det er nok mest jeg som ser det, som med at puppene er litt forskjellige i størrelse, men jeg er ganske perfeksjonist og det plager meg altfor mye. Det er ikke en liten forskjell heller, i mine øyne er det nesten ikke samme rumpe engang. Noen som har noen tips for å jevne ut? I hodet mitt gir det mening å trene høyre side mer enn venstre, siden den tydeligvis er svakere, men har fått streng beskjed av kjæresten om at var bare tull, haha. Men jeg føler fortsatt det mer mening enn å bare fortsette med det jeg gjør (siden jeg synes problemet bare har blitt verre jo mer jeg har trent). Hjelp, synspunkter?
Viktualia Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Tips: jobb med å bli mindre perfeksjonistisk og fokuser mindre på detaljer ved din egen kropp.
Gjest Hummels Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Haha rumpa de er nok sexy nok sånn som den er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå