Gå til innhold

Trekant

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

I morgen kommer det en mann vi har fått kontakt med på nettet,og via telefon.Han skal ha trekant med meg og kona,dette er noe vi har drømt om lenge.Gjett om vi er spent puh. :hug:

Anonymous poster hash: d615c...7c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen kommer det en mann vi har fått kontakt med på nettet,og via telefon.Han skal ha trekant med meg og kona,dette er noe vi har drømt om lenge.Gjett om vi er spent puh. :hug:

Cuckold som meg eller bare en drømmer?

Tok meg 11 år å få dama med på dette, vi har vært sammen i 17 år, er 40 år begge 2.

Sexlivet fikk en ny dimensjon etter dette, aldri vært bedre.

Sykt deilig å se en fremmed mann knulle fruen. Spesielt om vedkommende har større kuk enn det jeg har.

Men folk må være trygg på hverandre, ha retningslinjer, avtale hva som er ok og ikke.

Dette er ikke noe for mennesker som er sjalu.

Anonymous poster hash: 6533a...456

• Liker 1
Skrevet

Joda fikk prøvd det ut for første gang.Var litt opphissende, men litt vondt også og se henne bli tilfredsstilt an en fremmed.

Skrevet

Ryddet for avsporing. Minner om at man skal vise hensyn i seksualitetsforumet.

Stjernesol, mod.

Skrevet

Cuckold som meg eller bare en drømmer? Tok meg 11 år å få dama med på dette, vi har vært sammen i 17 år, er 40 år begge 2. Sexlivet fikk en ny dimensjon etter dette, aldri vært bedre.

Sykt deilig å se en fremmed mann knulle fruen. Spesielt om vedkommende har større kuk enn det jeg har.

Men folk må være trygg på hverandre, ha retningslinjer, avtale hva som er ok og ikke. Dette er ikke noe for mennesker som er sjalu.

Anonymous poster hash: 6533a...456

Hvorfor er det spesielt deilig at han som knuller kona di har større pikk enn deg? Og - skal det være en helt fremmed mann? Som ikke får komme på besøk en annen gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...