AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 I morgen kommer det en mann vi har fått kontakt med på nettet,og via telefon.Han skal ha trekant med meg og kona,dette er noe vi har drømt om lenge.Gjett om vi er spent puh. Anonymous poster hash: d615c...7c7 Anonymous poster hash: d615c...7c7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 I morgen kommer det en mann vi har fått kontakt med på nettet,og via telefon.Han skal ha trekant med meg og kona,dette er noe vi har drømt om lenge.Gjett om vi er spent puh. Anonymous poster hash: d615c...7c7 Anonymous poster hash: d615c...7c7 Cuckold som meg eller bare en drømmer? Tok meg 11 år å få dama med på dette, vi har vært sammen i 17 år, er 40 år begge 2. Sexlivet fikk en ny dimensjon etter dette, aldri vært bedre. Sykt deilig å se en fremmed mann knulle fruen. Spesielt om vedkommende har større kuk enn det jeg har. Men folk må være trygg på hverandre, ha retningslinjer, avtale hva som er ok og ikke. Dette er ikke noe for mennesker som er sjalu. Anonymous poster hash: 6533a...456 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Joda fikk prøvd det ut for første gang.Var litt opphissende, men litt vondt også og se henne bli tilfredsstilt an en fremmed. Anonymous poster hash: d615c...7c7
Surriball Skrevet 19. september 2014 #4 Skrevet 19. september 2014 Ryddet for avsporing. Minner om at man skal vise hensyn i seksualitetsforumet. Stjernesol, mod.
Reg Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Cuckold som meg eller bare en drømmer? Tok meg 11 år å få dama med på dette, vi har vært sammen i 17 år, er 40 år begge 2. Sexlivet fikk en ny dimensjon etter dette, aldri vært bedre.Sykt deilig å se en fremmed mann knulle fruen. Spesielt om vedkommende har større kuk enn det jeg har. Men folk må være trygg på hverandre, ha retningslinjer, avtale hva som er ok og ikke. Dette er ikke noe for mennesker som er sjalu. Anonymous poster hash: 6533a...456 Hvorfor er det spesielt deilig at han som knuller kona di har større pikk enn deg? Og - skal det være en helt fremmed mann? Som ikke får komme på besøk en annen gang?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå