AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Hei, skal kanskje reise til London, og lander da på Gatwick flyplass. Men jeg kan ingenting om hva slaks hoteller, hvordan alt dette funker. Vært i London en gang, men det var med besteforeldrene mine, ,så de fikset jo da alt... Det jeg lurer på er hva slaks hoteller som er nærmest flyplassen, og allikevell ligger litt sentralt?? Hellpppp Anonymous poster hash: 581cf...364
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Gatwick er flyplassen som ligger lengst unna sentrum. Du må regne med en times togtur for å komme sentralt. Anonymous poster hash: 52cda...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Gatwick er flyplassen som ligger lengst unna sentrum. Du må regne med en times togtur for å komme sentralt. Anonymous poster hash: 52cda...ab2 Åja.. Så da bør jeg ta Heathrow? Men de flyr ikke der med Norwegian, det var så billig å reise med de.. Jaja, noen andre plasser det går an å reise? Kjærestetur, ikke så dyrt. Anonymous poster hash: 5e536...4e4 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Du kan da fly til Gatwick, togturen (med vanlige lokaltog) tar litt i overkant av en halv-time. Men det er altså ingen hoteller som ligger i nærheten av Gatwick OG sentralt. Hvorfor må du bo nærme flyplassen? Anonymous poster hash: d87c1...cab 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Fly til Gatwick. Ta toget derfra inn til London. Det tar ca. 40 minutter. I London er det mange hoteller, og hva som regnes som sentralt kommer veldig an på hva du mener. I kjernen av London er det en drøss av hoteller til alle slags priser og standarder. Undergrunnsystemet er så bra utbygd, at det tar bare noen minutter å forflytte seg rundt i London. Jeg har vært en del i London, og har bodd både rett ved Oxford Street, Bayswater og litt lenger vest ved Kensington. Føler at jeg har bodd sentralt på alle disse stedene, selv om det er store avstander mellom dem. Anonymous poster hash: d1c13...dcc
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Åja.. Så da bør jeg ta Heathrow? Men de flyr ikke der med Norwegian, det var så billig å reise med de.. Jaja, noen andre plasser det går an å reise? Kjærestetur, ikke så dyrt. Anonymous poster hash: 5e536...4e4 Det tar en halvtime eller en time med tog fra Gatwick til sentrum, kommer an på om du ønsker å betale for express-tog eller ikke. Det koster 20 pund, for vanlig koster det 10. Du kan også ta taxi eller buss. Det finnes hoteller rundt Gatwick, men disse er da som du skjønner absolutt ikke sentrale. Det du kan gjøre er å bo i Croydon, det ligger mellom sentrale London og Gatwick (dette er hvis du på død og liv ønsker å bo nære flyplassen), Croydon ligger en kort taxitur fra Gatwick og femten-tjue min med tog til sentruma av London. Anonymous poster hash: 52cda...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Tror du må innse først som sist at London er veeldig mye større enn Oslo, og selv i Odlo får du ikke hoteller nærme flyplassen som også er sentrale. Velg heller hotell som ligger sentralt i forhold til det du vil gjøre i London, for eksempel i Paddington hvis du vil i Hyde Park og Oxford Street.Til/fra flyplassen skal du bare en gang, så det bør ikke være avgjørende for hotellvalg.Anonymous poster hash: dd2af...926
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Hehe, sorry, jeg har da bare skrevet feil! Mente ikke på død og liv bo nærme flyplassen, bare så lenge det ikke var så lang reise avstand fra flypassen til f.eks der jeg vil bo nærme Oxford street. Men, ja okei, tusen takk for all tips!! Hva slaks hoteller er der da? Om, ja, har fått med meg at London er en del større enn Oslo, derfor jeg spør, har aldri bestilit en storby ferie alene, så ganske greit med litt tips Er ikke så flink med google heller. Anonymous poster hash: 5e536...4e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå