Gå til innhold

ONS - hjem til hvem?

16 stemmer

1. 1. Hvem går dere hjem til?

• Alltid kvinnen
      2
    • Oftest kvinnen
      2
    • Omtrent likt
      5
    • Oftest mannen
      5
    • Alltid mannen
      2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på når dere har skal ha sex med en person dere møter på byen, går dere hjem til kvinnen eller mannen? Jeg er kun interessert i de tilfellene hvor dere drar hjem til en av dere (eller et område som har sterk tilknytning til en av dere) og ikke når dere er på "nøytral" grunn.

Anonymous poster hash: 22d3e...4d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er en kjent undersøkelse hvor kvinnelige og mannlige studenter spør vilt fremmede om et av tre spørsmål: Vil du ha sex med meg i kveld, vil du bli med hjem til meg i kveld, og vil du bli med på en date i kveld? Undersøkelsen viste stor forskjell mellom menn og kvinner når det gjaldt sex og å bli med hjem mens det var nærmest likt når det gjaldt å bli med en fremmed på date. Jeg lurer på om dette med sex og bli med hjem har med trygghet å gjøre, d.v.s. som fysisk svakere så er kvinner reddere for å havne i en situasjon som de har problem med å komme ut av. Da vil de trolig føle seg tryggere med en fremmed i egen bolig enn med en fremmed i mannens bolig. Hvis det er riktig så ender de fleste ONS hjemme hos kvinnen.

Anonymous poster hash: 22d3e...4d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...