AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Nå får jeg sikkert masse fyfy her og det er nesten flaut å skrive ennå som anonym.. Men greia er at jeg er utrolig deprimert og lei samboeren min og føler jeg trenger noe annet kun for "morro" skyld ... Jeg føler jeg har en midtlivskrise som 24åring,da jeg har vært sammen med min samboer siden jeg var 17.. Jeg lurer om noen har hatt ett sidesprang som reddet forholdet med samboer? For å se at det ikke var så bra med noen andre alikevel? Jeg tenker det å bare ha sex etter byen med en random som kommer fra langt bort som samboer da aldri vil finne ut! Vil det gjøre så mye skade? Føler jeg trenger noe nytt,men jeg vil jo ikke bytte bort samboer heller !! Obs obs,jeg sier ikke at jeg skal være utro! Jeg lufter noen tanker Anonymous poster hash: 30d42...92a
Red-Ruby Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Det at du kommer til å dø når du er 48 er nesten like utrolig som at du vil være utro fordi du er for feig til å slå opp. Midlivskrise ja..! haha 1
Gjest nobilian Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Jeg elsker logikken. "Jeg skal redde forholdet til h*n jeg elsker, hva tror dere om at jeg juger og fører vedkommende bak lyset? Vil det funke? Er jo bare en bonus at det å være utro potensielt knuser forholdet ditt, OG selvfølelsen til partner på lang sikt. 3
Gjest Coolaid Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Det er naivt å tro at man kan få det bedre i et forhold ved å gå bak ryggen på den man tilsynelatende skal elske mest. Tenker du slik som dette så lurer jeg på hvor glad du egentlig er i din samboer. 24 år og midtlivskrise ???? - Du er en ungkalv når du er 24...... midtlivskrisen pleier å komme sånn cirka midt i livet - det vil si rundt 40-42 år. Da har man levd og gjort mye i livet, kroppen har begynt å forfalle ganske mye, og lykkefølelsen er ofte på bunn. Du er knapt nok blitt en mann ved fylte 24.
Red-Ruby Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Tror neppe at ts tenker på at forholdet kommer til å bli bedre,... Ts tenker nok bare på seg selv. 1
Prestekragen Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Stakkars stakkars stakkars dame som er sammen med en som seg. Vær en mann og slutt og syt så jævlig! Enten vil du ha henne, eller noen andre. Du kan ikke få i pose og sekk vetu
umwar Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Tror ikke dette vil hjelpe på forholdet i det hele tatt. Sett bort i fra alt det du gjør som er forkastelig å gjøre mot en du elsker, så vil du sannsynligvis slite ekstremt mye med skyldfølelse dersom forholdet varer etterpå. Uansett, sex med en annen fordi du er usikker på forholdet er ofte som å ta plaster på et brukket ben. Det hjelper fint lite. 1
Gjest Andrea93 Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Hvis du vil være utro, er det ditt valg. Men ikke pakk det inn i "jeg vil redde forholdet, dette er bra for oss"-pakka. Er du utro, er det fordi du tar et egoistisk valg som vil såre din samboer. Ikke strø sukker på det for at du skal føle deg bedre.
dillyduzit Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Kan si det slik at et sidesprang øddela mitt forhold. Når jeg ville jobbe med det og prøve å få det til å fungere med kommunikasjon gikk han bak ryggen. Be the man and break up.
makkapakka Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 ja det vil bli en kjempeoppsving i forholdet ditt med nåværende samboer å gjøre et sidesprang. Kan kommer til å dumpe deg på dagen og det er kanskje akkurat det du fortjener.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 TS sier ikke noe om kjønnet sitt, hvorfor regner dere med at det er en mann? Anonymous poster hash: aabf5...26b 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #12 Skrevet 13. september 2014 Sidesprang hjalp ikke mitt forhold med Xen.. MEN, jeg har lest om flere samlivsterapeuter som har sagt at et sidepsrang faktisk kan redde et forhold. MEN, min erfaring er at det første som skjer er at du får dårlig samvittighet, så må du begynne å lyge. Innimellom får du kanskje følelse av at dette er spennende, men det er blandet med den dårlige samvittigheten og en stemme i hodet ditt som plutselig sier "tenk om h*n vet hva jeg har gjort". Det ødelegger samholdet dere har. Det blir dårligere uansett hvor bra eller dårlig det var fra før. Om h*n finner ut av det er det en hel del flere ting du må gjennom, for ikke å snakke om hva h*n må gjennom av knuts hjerte, dårlig selvtillit, sviket....... listen er lang. Konklusjon: Ikke verdt det. Anonymous poster hash: d426e...210 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #13 Skrevet 13. september 2014 Mitt ble bedre. Der var det først utroskap, senere en pause (der vi begge møtte en annen). Fant til slutt ut at vi savnet hverandre og egentlig ikke ville være med noen andre. Før det skjedde fantaserte jeg mye om andre, vurderte å gjøre det slutt mange ganger... Slik er det ikke lenger, nå er det fint. Trengte nok en ''oppvekker'' begge to, begynne å sette pris på hverandre igjen. Men, jeg tror ikke det er så vanlig. Som regel går det nok dårlig. Anonymous poster hash: 3c6b5...79f
Ulla Ullsokk Skrevet 13. september 2014 #14 Skrevet 13. september 2014 Jeg skjønner deg godt, var i din situasjon for mange år siden. Jeg synes du skal gjøre det slutt, det er det eneste riktige. Jeg klarte ikke gjøre det før jeg fant en mann jeg ble helt besatt av, først da skjønte jeg at jeg burde ha slått opp før. Men jeg var så glad i han og vi hadde det så gøy og han var min beste venn. Likevel, jeg synes ikke man skal være sammen fra man er tenåring og resten av livet. Spesielt ikke når du føler som du gjør! Gjør det slutt! Vær ung! Lev! Nå!
Peter007 Skrevet 13. september 2014 #15 Skrevet 13. september 2014 Stakkars stakkars stakkars dame som er sammen med en som seg. Vær en mann og slutt og syt så jævlig! Enten vil du ha henne, eller noen andre. Du kan ikke få i pose og sekk vetu Er TS. mann?
Prestekragen Skrevet 13. september 2014 #16 Skrevet 13. september 2014 Er TS. mann? Så jo nå at det ikke sto noe om det, syns jeg så det, men tydeligvis ikke. My bad
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #17 Skrevet 13. september 2014 Nei, det vil ikke gi en god følelse eller redde et forhold... Det kan være du innser at du vil være sammen med din samboer og at sidespranget var en "eye-opener", men tankene, følelsene og stikket i magen over at det var slik du fant det ut vil ta deg igjen og skape utrolig vonde følelser. (Snakker ikke av erfaring?). Ikke gjør det. Anonymous poster hash: 4cd53...c1e
Peter007 Skrevet 13. september 2014 #18 Skrevet 13. september 2014 Så jo nå at det ikke sto noe om det, syns jeg så det, men tydeligvis ikke. My bad Er det bare menn som er utro, derfor du mente? 1
MarianneE Skrevet 14. september 2014 #19 Skrevet 14. september 2014 Jeg fikk en tanke om at TS er jente. Sidesprang? Hvorfor ikke? Da vil jo de problemene du nå har med partneren blekne siden du med et sidesprang bare lager nye og flere problemer for deg. Luuurt....
Prestekragen Skrevet 14. september 2014 #20 Skrevet 14. september 2014 Er det bare menn som er utro, derfor du mente? Nei, absolutt ikke. Bare syns jeg så det sto kjønn, men det gjorde det jo ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå