Gå til innhold

Tilfeldig sex på Tinder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg så noen nevne i en tråd om noen som ikke får seg noe, at løsningen er Tinder på en lørdagskveld.

Er det noen som faktisk har brukt Tinder til hook-ups, og hva er fremgangsmåten din?

Anonymous poster hash: 7a3e0...b96
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig mange på tinder som bare er det for å høre om folk er "dtf" - down to fuck. Er bare å spørre rett ut.

Skrevet

Som dessverre i hovedsak bruker info fra Facebook, så for oss som har relatvit lite info og bilder der, kan bare glemme å få match eller lykkes med et tilfeldig "dtf"-spørsmål. Klart, man kan jo likevel prøve sjansen og håpe på det beste.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

"dtf"!

Uff, verda er på veg i feil retning.

Skrevet

Verden har vært på feil retning siden middelalderen da kirkene fikk mer makt og undertrykket vitenskapens utvikling. Vi kan bare drømme om hvorden verden kunne ha blitt om krig og utryddelse var minimalt. Men det er en helt annen diskusjon.

Skrevet

Det er veldig mange på tinder som bare er det for å høre om folk er "dtf" - down to fuck. Er bare å spørre rett ut.

Anonymous poster hash: b33a2...8be

Skrevet

Er det DET det betyr! Jeg skjønte ikkeno da noen skrev "dtf?" - jeg bare svarte med "wtf?".

• Liker 2
Skrevet

Er det DET det betyr! Jeg skjønte ikkeno da noen skrev "dtf?" - jeg bare svarte med "wtf?".

Haha, ja.. Synd men sant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...