AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 sliter med tranghet i vagina når typen trenger inn i meg. vet ikke hva det kommer av, er ikke redd eller noe sånt, men vagina spenner altså seg under sexen slik at videre samkvem blir umulig. Hva skal jeg gjøre pls hjelp! Anonymous poster hash: 72173...0bc
Gjest Jon blund Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 (endret) sliter med tranghet i vagina når typen trenger inn i meg. vet ikke hva det kommer av, er ikke redd eller noe sånt, men vagina spenner altså seg under sexen slik at videre samkvem blir umulig. Hva skal jeg gjøre pls hjelp! Anonymous poster hash: 72173...0bc Prøv å ha skikkelig oppvarming før man bare pjåter den inn?. Altså et forspill på 15 min eller enda lengre, vær avslappet har man mye på tankene så kan det også ødelegge. Kanskje prøve med litt glidemiddel i tillegg. Endret 12. september 2014 av Jon blund
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Ikke at det har noe med saken å gjøre, men du er heldig som er såpass trang, da slipper du forhåpentligvis maset om å tas i ræva! Anonymous poster hash: 315fb...60b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå