Gå til innhold

Hvorfor sier han dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blitt litt kjent med en mann på nettet, vi har en god tone og snakket hver dag men det har stilnet litt i det siste, jeg klagde og sa at mange flørtet med meg der inne med ikke han, fikk bare svar at det skjønte han godt fordi jeg var en flott jente.. uansett hva jeg skriver er han bare hyggelig tilbake, men det r jo ingen flørt??



Anonymous poster hash: d2b96...f9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blitt litt kjent med en mann på nettet, vi har en god tone og snakket hver dag men det har stilnet litt i det siste, jeg klagde og sa at mange flørtet med meg der inne med ikke han, fikk bare svar at det skjønte han godt fordi jeg var en flott jente.. uansett hva jeg skriver er han bare hyggelig tilbake, men det r jo ingen flørt??

Anonymous poster hash: d2b96...f9a

Tenk at du har begynt å dra "alle andre..." kortet allerede før dere har møtt hverandre i virkeligheten. Jeg tror han tar sats og løper så fort han kan!

En blikjent fase som jo nettdating er, handler om å bli kjent, ikke om å få komplimenter og føle at den andre tilfredstiller bekreftelsesbehovet man har. Hvis det er flørting du er ute etter, fortsett som du gjør, men hvis det er en kjæreste, så tror jeg kanskje du bør gjøre noen endringer med tanke på kommunikasjon.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du har begynt å dra "alle andre..." kortet allerede før dere har møtt hverandre i virkeligheten. Jeg tror han tar sats og løper så fort han kan!

En blikjent fase som jo nettdating er, handler om å bli kjent, ikke om å få komplimenter og føle at den andre tilfredstiller bekreftelsesbehovet man har. Hvis det er flørting du er ute etter, fortsett som du gjør, men hvis det er en kjæreste, så tror jeg kanskje du bør gjøre noen endringer med tanke på kommunikasjon.

Var bare en tåpelig måte å ta kontakt på, tenkte ikke videre over det, spiller ikke spill og drar kort. Forstår jo nå at nettdating ikke er noe for meg likevel.

Takk for svar:)

Anonymous poster hash: d2b96...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare en tåpelig måte å ta kontakt på, tenkte ikke videre over det, spiller ikke spill og drar kort. Forstår jo nå at nettdating ikke er noe for meg likevel.

Takk for svar:)

Anonymous poster hash: d2b96...f9a

Når man sier noe for å få et resultat, så spiller man et spill, eller drar et kort. Vi spiller spill og drar kort hver eneste dag i alle sammenhenger uten at vi er klar over det. Det er når noen påpeker det vi gjør ubevisst at vi har mulighet til å endre det.

Så du fikk ikke det resultatet du ville ha, så da gir du opp? Hva med å lære, prøve å forstå og bli bedre på noe, sånn at du kanskje lykkes?

For det er ikke mange justeringene som skal til ofte, og så blir det helt andre resultater.

Det oppnår du i allefall ikke ved å gi opp.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare en tåpelig måte å ta kontakt på, tenkte ikke videre over det, spiller ikke spill og drar kort. Forstår jo nå at nettdating ikke er noe for meg likevel.

Takk for svar:)

Anonymous poster hash: d2b96...f9a

Mulig du ikke tenkte over det, men det er et eksempel på viktigheten av å være bevisst det man sier og hvordan det kan og/eller vil bli tolket. Skriftlig kommunikasjon er utfordrende. Man ser ikke den man snakker med, og kan derfor ikke lese verken ansiktsuttrykk, høre tonefall eller se ikke-verbal kommunikasjon og kroppspråk. Da er det ekstra viktig å være tydelig, slik at man ikke kan misforstås.

For øvrig er negativitet generelt ofte en turn-off, så mitt råd er å forsøke å la være å klage selv om du er frustrert. I stedet kan du for eksempel se på grunnene til at samtalene mellom dere har stilnet, og om det er noe du kan gjøre for å plukke opp igjen tråden. Husk at begge to har ansvar for å holde hjulene i gang, ikke bare den ene parten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange på nettdating-sider som det aldri blir noe med. Det nytter lite å lure på hvorfor, men min erfaring er at de enten har truffet noen og ser hvordan det går før de stenger profilen sin, eller så har de aldri intensjon om å møte noen (de er der inne bare for å få litt ego-boost).



Anonymous poster hash: 2dc5a...f73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange på nettdating-sider som det aldri blir noe med. Det nytter lite å lure på hvorfor, men min erfaring er at de enten har truffet noen og ser hvordan det går før de stenger profilen sin, eller så har de aldri intensjon om å møte noen (de er der inne bare for å få litt ego-boost).

Anonymous poster hash: 2dc5a...f73

Jeg mener at dette er feil tankegang. Det er supernyttig å lure på hvorfor. Hvis man ikke gjør det får man heller ikke se egne feil og egne mangler når det kommer til kommunikasjon, fremstilling av seg selv osv.

Ja, det er mange som bare er ute etter et ego-boost, og ja det er mange som har truffet en annen, men ofte er det vi selv som gjør noe som hindrer oss i å opprettholde kontakten. Hvis man gang på gang skriver med noen man kjenner at man liker og de personene forsvinner, eller mister interessen, så bør man ta en liten analyse av seg selv for å se om man selv kan være årsaken til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode svar her, takk for det :)

Kanskje det rett og slett ikker er for alle. Så enkelt som det :) "Tusler ut i rl "

:)



Anonymous poster hash: d2b96...f9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode svar her, takk for det :)

Kanskje det rett og slett ikker er for alle. Så enkelt som det :) "Tusler ut i rl "

:)

Anonymous poster hash: d2b96...f9a

Skulle du få lyst til å hive deg utpå igjen senere, får du bare rope ut hvis du trenger noe :) Lykke til irl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du få lyst til å hive deg utpå igjen senere, får du bare rope ut hvis du trenger noe :) Lykke til irl :)

Takk skal du ha :):):)

Anonymous poster hash: d2b96...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, avsluttet på en høflig måte, holder likevel på med spørsmål og det ETTER jeg har vært en apekatt ;)



Anonymous poster hash: d2b96...f9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, avsluttet på en høflig måte, holder likevel på med spørsmål og det ETTER jeg har vært en apekatt ;)

Anonymous poster hash: d2b96...f9a

Dette forsto jeg ingenting av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forsto jeg ingenting av?

Vi snakker sammen ennå ;) virker som han tåler litt..

Anonymous poster hash: d2b96...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi snakker sammen ennå ;) virker som han tåler litt..

Anonymous poster hash: d2b96...f9a

Ja for det er heeeelt sikkert fordi han tåler litt og ikke fordi han ikke har noen andre mer interessante å snakke med for øyeblikket.. ;)

og seriøst..... tåle litt? Tåle at du fisker etter oppmerksomhet og viser han sider som putter deg rett i "dramadame" kategorien? Ingen skal tåle noe som helst! Har man noe som man gjør, som skaper problemer i menneskelige relasjoner (usikkerhet, bekrefteslesbehov, sjalusi osv osv) må man fikse det, ikke kreve at den andre skal tåle det..

Det er mange som sier "sånn er jeg, take it or leave it" men sannheten er at hver og en av oss er akkurat sånn som vi velger å være. Og ut i fra hvordan vi velger å være så får vi visse resultater.

Tenk litt på den du.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for det er heeeelt sikkert fordi han tåler litt og ikke fordi han ikke har noen andre mer interessante å snakke med for øyeblikket.. ;)

og seriøst..... tåle litt? Tåle at du fisker etter oppmerksomhet og viser han sider som putter deg rett i "dramadame" kategorien? Ingen skal tåle noe som helst! Har man noe som man gjør, som skaper problemer i menneskelige relasjoner (usikkerhet, bekrefteslesbehov, sjalusi osv osv) må man fikse det, ikke kreve at den andre skal tåle det..

Det er mange som sier "sånn er jeg, take it or leave it" men sannheten er at hver og en av oss er akkurat sånn som vi velger å være. Og ut i fra hvordan vi velger å være så får vi visse resultater.

Tenk litt på den du.... ;)

Slapp av, det er virkelig ikke verdens undergang, er ikke dramadame elller en fisker, var bare litt lei akkurat da, folk må slutte å dømme hverandre for fort.

Har snakket videre, det går fint, han deler mye og jeg klarer ikke glemme det lure smilet ;) så får det heller bare være, det går år mellom jeg ser en som er så fin som han :)

Anonymous poster hash: d2b96...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slapp av, det er virkelig ikke verdens undergang, er ikke dramadame elller en fisker, var bare litt lei akkurat da, folk må slutte å dømme hverandre for fort.

Har snakket videre, det går fint, han deler mye og jeg klarer ikke glemme det lure smilet ;) så får det heller bare være, det går år mellom jeg ser en som er så fin som han :)

Anonymous poster hash: d2b96...f9a

Hadde skrevet noe... slettet det bare.. good luck! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skrevet noe... slettet det bare.. good luck! :P

Ikke vær så fordomsfull, det er kanskje mer her som jeg ikke kan fortelle.

Anonymous poster hash: d2b96...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som høflig avslutter praten, men det ignoreres og stadig nye spørsmål kommer hele tiden, hva skal eg gjøre da? slutte å prate fordi jeg ikke er bra nok?



Anonymous poster hash: d2b96...f9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...