Gå til innhold

Flat tummy tea..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen av dere prøvd?

Ei jeg følger på instagram har fått flatere mage i det siste, og i dag postet hun bilde av denne teen. Den er rik på antioksidanter, styrker immunforsvaret, gir energi.....

Men er dette like tullete som TV-shop-greier, eller er det faktisk bra?

http://www.flattummytea.com.au/

Anonymous poster hash: 39bd3...1ab
Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Det er sunt selvsagt med te, men tviler på at du blir tynn av å drikke te:p

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg gikk ned i vekt ved å drikke ca to kopper grønn te med sitron om dagen. Men mye av grunnen til dette er fordi te fyller magen - så søtsuget går ganske mye vekk! Og te er vanndrivende, så man går ned en del i vannvekt også. Så te generelt kan hjelpe.

Edit: jeg drikker te uten sukker da

Endret av teit1
Skrevet

Jeg gikk ned i vekt og fikk mindre mat bare av å spise ltt mindre mat, jeg. Det er helt utrolig.

Anonymous poster hash: 4cc7f...bba
  • Liker 1
Skrevet

Jeg gikk ned i vekt og fikk mindre mat bare av å spise ltt mindre mat, jeg. Det er helt utrolig.

Jeg vil ikke ned i vekt. Men en mage som ser mindre oppblåst/mer flat ut, hadde vært fint.

I tillegg skal den gi mer energi og bedre immunforsvaret. Derfor vil jeg prøve, om den faktisk funker.

Anonymous poster hash: 39bd3...1ab

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg vil ikke ned i vekt. Men en mage som ser mindre oppblåst/mer flat ut, hadde vært fint.I tillegg skal den gi mer energi og bedre immunforsvaret. Derfor vil jeg prøve, om den faktisk funker. Anonymous poster hash: 39bd3...1ab

Jeg drikker sånn 10 kopper grønn te om dagen, og jeg lover deg at jeg ikke har fått mindre immunsvikt av det :P Men sunt er det selvsagt :) Så er bare å prøve :)
Skrevet

Funker all te, eller kun grønn te.. som vanndrivende?

Er all te sunn da uansett smak? uten sukker da, vel å merke:p

Anonymous poster hash: c89a8...14c
Gjest brutal_mann
Skrevet

La oss knuse noen myter. Joda, te er vanndrivende, men, du får fremdeles i deg mer væske enn hva te'en driver ut. Ergo, ingen reel effekt der. Det er ingenting te gjør for å gjøre deg lettere. Ergo, om du vil ned i vekt så må du legge om livsstilen permanent. Det betyr å spsie mindre ubødvendige kalorier og å bevege seg mer. Kjent som trening.

Te skal du drikke fordi teen er god og du koser deg med den. Skikkelig te har ikke nevneverdig med kalorier da en verken har melk eller sukker i den.

Bøtter du innpå med ekte indisk te, britisk te eller merkelige blandiger som en bare får på kaffebarer så vil du bli smellfeit da de har så mye sukker i teen at det blir kaloribomber.

Drikk te, men drikk den ren! Og, ikke kjøpt Lipton, Twinings og sånn rask. Kusmi og Solberg&Hansen er to merker som en finner over hele Norge og som er bra te.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...