Gjest C'est la vie:) Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Har en del store hus-edderkopper som ikke betaler leie for opphold. Finnes det noen mulighet for å bli kvitt dem? Og eventuelt hvordan? Bor i nærheten av skog, men har ikke dør og vinduer oppe, så hvor kommer de fra? Begynner å bli lei av å våkne opp med en bedbug for mye i senga...
Odin-Den-Enøyde Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 De jævlene der blir en vel aldri helt kvitt, men det finnes jo diverse sprayer å få kjøpt som kan redusere problemet noe. Selv brukte jeg radar eller raid (usikker på navnet, med rød sprayboks) på de mest utsatte områdene og det funka bra. Selv på de enorme svarte. Bor også nær skog, mulig det er mer utsatt da...men uansett har det i alle fall hatt effekt med spray her
Gjest C'est la vie:) Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 De jævlene der blir en vel aldri helt kvitt, men det finnes jo diverse sprayer å få kjøpt som kan redusere problemet noe. Selv brukte jeg radar eller raid (usikker på navnet, med rød sprayboks) på de mest utsatte områdene og det funka bra. Selv på de enorme svarte. Bor også nær skog, mulig det er mer utsatt da...men uansett har det i alle fall hatt effekt med spray her Hmm... Hvordan finner man ut hvilke områder som er utsatt? De dukker opp i alle rom (Regner med at de kommer fra bestemte steder, men vanskelig å si noe om hvor...).
spøkelset Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Vi har store byedderkopper i hus, som kryper inn gjennom sprekker i veggene. Bor i en kjellerleilighet. Det er ubehagelige ubudne gjester som jeg gjerne skulle fått vekk. Vurdere å kjøpe insektsspray
Gjest C'est la vie:) Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Selv har jeg ikke store problemene med edderkopper, men har en familie med edderkoppfobi, så hadde vært greit å ha overnattingsbesøk uten hyl og edderkoppjakt..
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Edderkopper trives der det er mørkt og fuktig. Fjern begge disse elementene og edderkoppene synes det er for utrivelig hos deg og flytter til noen andre der de trives bedre.Anonymous poster hash: e29e3...9f8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Jeg ville rett og slett sendt en torpedo etter de og iallefall fått den leien de skylder først og fremst! Anonymous poster hash: d62cc...1e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå