Gå til innhold

Hva er galt med meg?!?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den siste uken har jeg truffet en fantastisk fyr. Møtt hverandre nesten hver dag. Og jeg kjenner at han gjør ett eller annet med meg. Har enda ikke kommet over noe som helst negativt. Så langt så er han nesten for god til å være sann.

Jeg har brent meg så mange ganger før (utroskap,blitt psykisk tråkket på,løgner osv). Og jeg sitter her nå og er livredd for at det skal gjenta seg. Jeg er så betatt at det gjør vondt i magen bare av tanken på at han kanskje kan være en player(til tross for at han sier han ikke er det.) og at jeg blir utnyttet.

Han sier alle de rette tingene. At han liker meg,gir meg komplimenter om utseende mitt,at han tenker mye på meg osv.

Allikevel får jeg en ekkel magefølelse...og den har jeg fått kun fordi han har bare jenter på topp 3 på snapchat.(inkl.meg)

Hva er galt med meg? Jeg blir gal av å tenke. Kan ikke huske sist jeg var så betatt av noen. Er jeg bare livredd for å bli såret igjen at jeg henger meg opp i småting som det snspchatten????

Anonymous poster hash: 4f584...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den siste uken har jeg truffet en fantastisk fyr. Møtt hverandre nesten hver dag. Og jeg kjenner at han gjør ett eller annet med meg. Har enda ikke kommet over noe som helst negativt. Så langt så er han nesten for god til å være sann.

Jeg har brent meg så mange ganger før (utroskap,blitt psykisk tråkket på,løgner osv). Og jeg sitter her nå og er livredd for at det skal gjenta seg. Jeg er så betatt at det gjør vondt i magen bare av tanken på at han kanskje kan være en player(til tross for at han sier han ikke er det.) og at jeg blir utnyttet.

Han sier alle de rette tingene. At han liker meg,gir meg komplimenter om utseende mitt,at han tenker mye på meg osv.

Allikevel får jeg en ekkel magefølelse...og den har jeg fått kun fordi han har bare jenter på topp 3 på snapchat.(inkl.meg)

Hva er galt med meg? Jeg blir gal av å tenke. Kan ikke huske sist jeg var så betatt av noen. Er jeg bare livredd for å bli såret igjen at jeg henger meg opp i småting som det snspchatten????

Anonymous poster hash: 4f584...c1d

Kanskje du trenger å gi deg litt tid til å tenke over tingene? Det er vel ikke noe som haster?

Endret av extra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal puste og nyte og slutte å tenke negativt. Den dårlige magefølelsen har du fordi du tenker det verste for å ikke bli såret.

Ofte ødelegger vi noe bra fordi vi forventer at noen skal bli dårlig. Vi leter etter tegn på at det han sier og gjør ikke stemmer med virkeligheten, kontra å kjenne etter på hvor heldige vi er som opplever de fine tingene vi opplever.

Tenk at det er det som er her og nå som betyr noe. Ikke tenk fremover eller ha forventinger til hverken han eller noe forhold. Sett pris på det han gjør for deg her og nå og vis han at du nyter det dere har og ikke har behov for noen bekreftelse fra han om dypere følelser, fremtid etc.

En uke, og du er allerede på top 3 listen hans? Det sier jo sitt om at denne mannen ikke snap'er med så mange andre enn deg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Jeg skulle gitt alt i hele verden for å være betatt og forelsket i noen igjen, så kan du ikke nyte de følelsene litt for meg også heldige deg??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...