Gå til innhold

Hvor er faren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sett på Linni i sommer på bliss, og der er jo faren til sønnen hennes. Hvor ble han av? D ee blitt 5 år nå og feiret med selskap, og bestefaren kom. Men faren? Han var da så flink og god mot sønnen sin. Må være rart og ikke ha kontakt videre eller?



Anonymous poster hash: f25d2...202
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er så enkelt som at han ikke vil være en del av hennes offentlige liv lenger ;)

Han kan jo ha sønnen masse uten at det vises på bloggen eller programmet hennes ;) Tror ikke det er noe dramatikk i at han ikke synes lenger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen ide og pleier heller ikke å lese bloggen, men jeg må bare si at den ungen er helt utrolig nydelig, en veldig pen gutt.

http://linni.blogg.no/1410349865_happy_birtday_my_prec.html

Anonymous poster hash: fccf6...298

Enig, peneste barnet jeg har sett!

Anonymous poster hash: 7438c...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun skrev en gang at hun var alenemamma på heltid. Litt rart han bare forsvant ut av hans liv.



Anonymous poster hash: f25d2...202
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det gjør jo alltid JAR også, så kanskje det er noe slik??



Anonymous poster hash: f25d2...202
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor involvert han er vet jeg ikke, men jeg vet ihvertfall at faren hadde sønnen relativt ofte i fjor i alle fall. Så han er nok ikke helt fraværende.



Anonymous poster hash: 79aee...8a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor involvert han er vet jeg ikke, men jeg vet ihvertfall at faren hadde sønnen relativt ofte i fjor i alle fall. Så han er nok ikke helt fraværende.

Anonymous poster hash: 79aee...8a6

Da vet du jo noe da? Hvordan vet du det? Hva menes med relativt ofte?

Anonymous poster hash: 93dfb...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet du jo noe da? Hvordan vet du det? Hva menes med relativt ofte?

Anonymous poster hash: 93dfb...bac

Han har ikke samvær med Dennis lenger. Årsaken ble slettet av moderator.

Anonymous poster hash: 4f75b...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser veldig forelsket ut sammen med han Olav, lurer på om de skal få barn snart.



Anonymous poster hash: d0a6a...d65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faren til Dennis Michael har fortsatt god kontakt med sønnen sin, men har hatt en del problemer i sitt private liv det siste året og har da naturligvis ikke hatt like stort ansvar for han som tidligere. De har veldig god kontakt, og Linni og Bernhard, som han heter, er veldig gode venner, men han ønsker ikke være med i det offentlige livet hennes i så stor grad som før!

Håper det var oppklarende 😄

Hilsen en bekjent av Bernhard

Anonymous poster hash: a188c...d74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men jeg syns hun virker som en skikkelig god mor. Veldig opptatt av de riktige verdiene - være snill og god o.l, leker med sønnen sin på hans nivå, pynter kaker slik han ønsker med nonstop og seigmenn (ikke disse nymotens pene greiene), osv. Flere som har det inntrykket?

Anonymous poster hash: 54923...da5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også hun virker som en god mor.

Men husker jeg reagerte da hun og Bernhard dro til USA for å gifte seg da Dennis var baby. Det er vel de færreste som drar på ferie uten et så lite barn (altså, at begge foreldrene drar fra barnet). Da tenkte jeg at de var typiske egotrip- foreldre. Men har virkelig endret mening, synes hun inkluderer Dennis i mye, virker veldig omsorgsfull og flink.

Generelt synes jeg Linni virker som en utrolig snill og god person.

Hadde også et godt inntrykk av Bernhard fra de gamle Linni- episodene.

Litt OT, men jeg syns hun virker som en skikkelig god mor. Veldig opptatt av de riktige verdiene - være snill og god o.l, leker med sønnen sin på hans nivå, pynter kaker slik han ønsker med nonstop og seigmenn (ikke disse nymotens pene greiene), osv. Flere som har det inntrykket?

Anonymous poster hash: 54923...da5

Anonymous poster hash: 21375...645

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan vel si mye om Linni (eller, jeg ville ikke, syns hun virkelig både søt og snill, og som om hun bare vil leve livet sitt på sin egen måte), men hun virker som en fantastisk mamma til sin sønn. Vet jo ikke mer utenom det som står på bloggen, men holdningene og innstillingen hennes til det å være mamma, det hun vil gi sønnen, står det respekt av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden de var veldig i media så er det ikke rart vi lurer. Var ikke ment som en debatt, bare et hvor ble han av. Hadde spurt om det samme om plutselig faren til Marius Høyby forsvant på en måte :)

Men han er nok der, men media ser det ikke. Og det må være helt greit.



Anonymous poster hash: f25d2...202
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...