AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 For en uke siden ble jeg anbefalt å prøve dette kosttilskuddet. Det skulle stabilisere magen i løpet av kort tid, og være uten bivirkninger. Siden jeg har en svært "luftig" mage, tenkte jeg dette kunne være noe for meg, og da jeg så på nettet at en del hadde gode erfaringer med dette kosttilskuddet, så jeg tenkte jeg kunne prøve. For et mareritt! Jeg ble ganske raskt kvalm, ble etterhvert oppblåst, fikk forsinket tømming av magesekken, og treg fordøyelse. Jeg fikk et ekstremt "sug" i magen, noe som gjorde meg mer kvalm enn jeg ellers var. Det kjentes ut som om jeg var så sulten at jeg ble kvalm, selv om jeg hadde spist bare en time før. Samtidig fikk jeg en følelse av vakuum i tarmene. (som sagt var dette en følelse, ikke realiteten) Jeg hadde ikke lenger luft i magen, men til hvilken pris? Jeg tenkte jeg fikk gi det noen dager, for av og til er det jo slik at ting må bli verre før de blir bedre, men etter 5 dager orket jeg ikke mer. Er det andre som har hatt dårlig erfaring med disse? Anonymous poster hash: 69063...4cb
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Jeg har ekstremt dårlig erfaring med dette kosttilskuddet. Jeg hadde samme erfaring med sug og vakuum, men i tillegg fikk jeg diaré og smerter. Anonymous poster hash: 487ff...a8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå