AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Jeg er en jente på 19 år som har mange ryggproblemer. Blant annet, prolaps, komprisjoner og sjevt bekken. Det er viktig for meg å ha noen sko som er bra for ryggen og gode å gå i. Jeg har en jobb hvor de er veldig strenge på at antrekkene skal være fine, så jeg må ha noen så enkle og fine joggesko som mulig (vil ha svarte). Er det noen som kan hjelpe meg å finne det? Fant noen på Zalando som jeg hadde tenkt å bestille, men de ble akkuratt utsolgt.. det var disse: http://www.zalando.no/nike-performance-lunar-element-treningssko-pink-n1241a08s-j00.html/ Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne? eller noen lignende fine som er bra for en rygg med prolaps? Trenger virkelig hjelp... Anonymous poster hash: db897...b9e
Erazor Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Om du trenger gode sko, ville jeg aldri ha kjøpt dem på nett uten å ha prøvd dem på. Mitt råd er å gå til en spesialforretning som har gode ekspeditører som kan hjelpe deg å finne sko som passer akkurat for deg.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Om du trenger gode sko, ville jeg aldri ha kjøpt dem på nett uten å ha prøvd dem på. Mitt råd er å gå til en spesialforretning som har gode ekspeditører som kan hjelpe deg å finne sko som passer akkurat for deg. Har ingen enkle jeg kunne tenkt meg på sportsbutikken her hvor jeg bor.. Anonymous poster hash: db897...b9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå