Gjest Hummels Skrevet 13. september 2014 #21 Skrevet 13. september 2014 Takk for svar Jeg vil jo bli helt dopfri, men når jeg er nedfor i tillegg og det skjer noe som jeg blir enda mer lei meg for tenker jeg alltid "hva er vitsen livet blir jo ikke noe bedre uansett". Vet det er dumt å tenke sånn, og håper jeg klarer å tenke annerledes snart.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #22 Skrevet 13. september 2014 Jeg forstår frustrasjonen, men selv om dette innlegget fisker etter medlidenhet er det vanskelig å få sympati med deg med alt du tidligere har skrevet her inne. Du har jo startet flere tråder på forumet tidligere, bl.a. om denne situasjonen. Og da var hun en hurpe, skulle tatt ansvar for prevensjon når du ikke gadd, ville fjerne deg selv fra alt ansvar og helst bli kvitt det hele. Du ville ikke betale for et evt. barn og be henne direkte ta abort. Og så en dag holder du en baby og så er plutselig alt snudd på hodet. Denne "åpenbarelsen" kan jo snu like raskt som den kom hvilket bare beviser at du IKKE er i stand til å bli far. Du var en drittsekk mot henne, hun var en drittsekk mot deg. Og det finnes nok av annen motivasjon der ute for å bli rusfri. Du skriver som om du konstant er offer for alt og alle. Anonymous poster hash: b7ede...626
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #23 Skrevet 13. september 2014 Oh BU FUCKING HOO er du seriøs? Anonymous poster hash: 316c1...4cd
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #24 Skrevet 13. september 2014 Er ikke alltid en vits med livet som du sier , men alle skylder seg selv og i det minste prøve. Prøve skikkelig å leve livet på en god måte, være snill mot seg selv osv. Og selvsagt være rusfri. Behandle andre fint og godta deg selv og alle følelser alle opplevelser, ikke fortrenge ting. Virkelig prøve å leve sånn. Først etter en lang tid med den levemåten har man kunnskap nok til å si noe om vitsen med livet. Sier seg selv at det ikke er noe vits med livet når man er hekta. Vet ikke hva du bruker men noen ting er jo verre for deg enn andre , noen midler får deg til å føle deg mer skitten enn andre. Osv. Husk også at et barn er ingen billett eller bombesikker løsning kun en motivasjon. Håper du ber om hjelp fra ruskonsulent eller lege. Du kan ikke bli rusfri med KG hehe. Det er vondt å bare vite at folk i dette tilfellet du sliter sånn når man selv veit hvordan det er å slite. Men er jo begrensa hva man får gjort Anonymous poster hash: b370a...e8d
Gjest Badebuksa Skrevet 13. september 2014 #25 Skrevet 13. september 2014 Nå fikk du deg en vekker, ikke sant? Du slutter med det doptullet, du trenger ikke sånn idiotisk rus. Du rar deg sammen, blir avholds, får (eller fortsetter å ha) en god jobb, finner deg en ordentlig jente, er sammen med henne i fem år og så kan du tenke på å utvide familien. Men du finner deg IKKE en ordentlig jente om du doper deg eller ruser deg på annen måte, eller leter etter henne på byen.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #26 Skrevet 13. september 2014 Hvorfor MÅ man vente 5 år med å få barn? Alle MÅ faktisk ikke følge din plan. Man kan ha alt på stell og fortsatt være en verre forelder enn en med kassa jobb som leier og er alene . EksAnonymous poster hash: b370a...e8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå