Gjest Hummels Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 (endret) Ei dame jeg møtte på byen og havnet i senga med sa jo at hun var blitt gravid og at det er min unge. Jeg fikk litt panikk og ville absolutt ikke ha noe unge. Jeg fikk tenkt meg om og fikk holde ungen til ei venninne av meg. Da smeltet jeg og ville ha noe å gjøre med den ungen som mest sannsynlig var min. Jeg sa det til hun dama og hun sa hun ville helst ikke ha noe med meg å gjøre, og det fikk ikke ungen heller. Jeg snakket med henne igjen i dag. Besøkte henne. Hun bor med venninna si og hun venninna var der også. Ville liksom snakke med henne alene, men.. Jeg sa jeg ville så gjerne være en god far til ungen, og at pga ungen så begynner jeg å ser lyst på livet. Vil endre meg, og slutte helt med rus. Selv om det blir tungt så skal jeg ikke gi opp for ungen sin del. Jeg gleder meg faktisk nå til ungen kommer og at livet skal bli bedre. Jeg innrømmet at jeg innerst inne liker henne (hu dama) kjempegodt. Beklaget meg hvis jeg hadde vert litt frekk. Plutselig sette de i å le begge jentene. Hun sa at hun er jo ikke gravid, hun tullet med meg og at jeg kunne bare fortsette å leve sånn jeg levde. Hun ville aldri i livet bli gravid med meg. I så fall hadde hun tatt abort så fort så mulig. Hun hadde lurt meg for jeg ikke hadde sagt at jeg var på dop når vi hadde sex og at jeg var et dophue? Hva så? Hun var nå full så hun var ikke helt rusfri selv. Hun valgte nå selv å ligge med en vilt fremmed på byen.Jeg sa det jo ikke før hun sa hun var gravid heller at jeg var rusa. Så jeg aner ikke hvordan hun fant det ut før. Er det virkelig grunn nok til å lure meg? Er flau for at jeg har vert så lettlurt! Jeg tror hun lurte meg bare på gøy, at hun er ei sånn bitch. Uansett det såret meg veldig. Jeg gikk der i fra med en gang. Hørte de holdt på å le seg i hjel bak meg. Hun har sikkert lurt flere også. Eller er det jeg som er så dum. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt mer. Kommer uansett aldri til å få noen som elsker meg for den jeg er, og aldri unger. Så der gikk det håpet om et bedre liv i vasken. Føler meg bare helt dum i hodet og lettlurt. Måtte bare få det ut et eller annet sted. Endret 11. september 2014 av Baby_Blue 1
Frk.K Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 (endret) Nei. Hun er en drittsekk uten like. Sånt tuller man ikke med, like greit at hun ikke var gravid. Må ikke finne på å få unge med en sånn idiot som det der. Edit: Frekk som faen var hun også mot deg.. Måte på. Endret 11. september 2014 av Frk.K 7
nicks803 Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Kan du legge ut navnet på denne dama slik at hun står som skrekk og advarsel for alle? Dop eller ikke, sånn oppførsel burde straffes! 6
Gjest M1A Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 (endret) Nå fikk jeg faktisk vondt av deg. Å bli forelder er en fantastisk opplevelse. Jeg håper du finner annen motivasjon til å bedre livet ditt, og opplever å bli forelder senere. Utrolig dårlig av henne å tulle med slikt. Endret 11. september 2014 av M1A 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Du skal være glad for at hun bare tullet, du fortjener bedre enn det. Det er bare folk som mangler noe essensielt mellom ørene som tuller med slikt, tyder på at hun har en del problemer. Selv kan du ikke la barn eller ikke være bestemmende for om du selv skal ha et godt liv eller ikke, barn bør aldri brukes for å forbedre sitt eget liv. Anonymous poster hash: 9b08f...812
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Herregud, synes virkelig ikke man skal tulle med sånt. Dustedame. Kudos til deg som ønsket å ta ansvar og jobbe med rusen(det synes jeg du skal gjøre uansett da:) ). Anonymous poster hash: 2a22d...58b
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Du legger ut den historien her i tillegg til seksualitetunderforumet... 3
Gjest Hummels Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Jeg vet jeg kan være ganske frekk når jeg blir sur eller er nedfor, men jeg synes det der var mye verre enn min oppførsel vertfall. Ja jeg er litt glad for at hun ikke er gravid med den bitcha, men er også skuffet og lei meg for jeg så for meg et bra liv med den ungen, som ikke finnes likevel.
Gjest Hummels Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Du legger ut den historien her i tillegg til seksualitetunderforumet... Hva mener du?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Hva mener du? Du har historien om graviditet etter ONS ute på seksualitet også.
Frk.K Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Jeg vet jeg kan være ganske frekk når jeg blir sur eller er nedfor, men jeg synes det der var mye verre enn min oppførsel vertfall. Ja jeg er litt glad for at hun ikke er gravid med den bitcha, men er også skuffet og lei meg for jeg så for meg et bra liv med den ungen, som ikke finnes likevel. Sorry å si det kompis.. Men en kid skal ikke være grunn til at du får livet ditt på plass.. Altså, get your shit together, før du vurderer å få barn. 7
Gjest Hummels Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 Du har historien om graviditet etter ONS ute på seksualitet også. Ja men lagde bare et nytt innlegg.
Gjest Hummels Skrevet 11. september 2014 #13 Skrevet 11. september 2014 Sorry å si det kompis.. Men en kid skal ikke være grunn til at du får livet ditt på plass.. Altså, get your shit together, før du vurderer å få barn. Det er sant, men en unge som jeg hadde vert far til hadde vertfall fått meg mer glad og det å vite at en unge er på vei fikk meg til å ville slutte med all dritt og jeg hadde hatt noe å glede meg til. Hatt en grunn til å slutte. Nå har jeg ingen grunn. Ingenting å se fram til. Bare vite at folk fortsetter å lure meg. Det var vondt å vite at hun løy. At hun sa det var løgn når jeg først var blitt glad for å få en unge. Jeg vet ikke så mye annet jeg kan glede meg over og få meg motivert til å endre livet mitt.
Frk.K Skrevet 11. september 2014 #14 Skrevet 11. september 2014 Det er sant, men en unge som jeg hadde vert far til hadde vertfall fått meg mer glad og det å vite at en unge er på vei fikk meg til å ville slutte med all dritt og jeg hadde hatt noe å glede meg til. Hatt en grunn til å slutte. Nå har jeg ingen grunn. Ingenting å se fram til. Bare vite at folk fortsetter å lure meg. Det var vondt å vite at hun løy. At hun sa det var løgn når jeg først var blitt glad for å få en unge. Jeg vet ikke så mye annet jeg kan glede meg over og få meg motivert til å endre livet mitt. Du har en grunn, du har deg selv. Slutt for deg selv, helsen din og din fremtid. Du har bedre fremtid med en rusfri fremtid, bedre sjanse til å finne en stabil person å stifte familie med. 3
Gjest Heartbeat Skrevet 12. september 2014 #15 Skrevet 12. september 2014 Fy flate! Sånt tuller man bare ikke med! Det er hun som ikke er riktig rett. Du vil sikkert finne ei ordentlig dame og det livet du drømmer om engang
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #16 Skrevet 12. september 2014 Det er sant, men en unge som jeg hadde vert far til hadde vertfall fått meg mer glad og det å vite at en unge er på vei fikk meg til å ville slutte med all dritt og jeg hadde hatt noe å glede meg til. Hatt en grunn til å slutte. Nå har jeg ingen grunn. Ingenting å se fram til. Bare vite at folk fortsetter å lure meg. Det var vondt å vite at hun løy. At hun sa det var løgn når jeg først var blitt glad for å få en unge. Jeg vet ikke så mye annet jeg kan glede meg over og få meg motivert til å endre livet mitt. Hvis du slutter med rusen så kan du jo planlegge å stifte familie i fremtiden en gang? Skjønner at du føler deg motløs akkurat nå, du hadde maks uflaks med denne damen. For en grusom ting å gjøre! Føler med deg. Anonymous poster hash: f22d3...b27
Gjest brutal_mann Skrevet 12. september 2014 #17 Skrevet 12. september 2014 OK, dama er ei fitte. Men, utenom det, vurdert å bli dopfri først som sist? Du har jo noen kvaliteter som er vel verdt å ta vare på. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 12. september 2014 #18 Skrevet 12. september 2014 Du burde igrunn være glad for at hun tulla. Tenk å få barn med en sånn merr da.
Gjest BettyBoop Skrevet 12. september 2014 #19 Skrevet 12. september 2014 Og ts du har noe å leve for. Ikke si sånne stygge ting om deg selv
Gjest rangle Skrevet 13. september 2014 #20 Skrevet 13. september 2014 Helt forjævelig av en dame å juge om noe sånt!(spesielt når du faktisk endrer mening og virkelig ville gjøre en innsats) Skjønner det er vondt fordi det barnet det betydde noe for deg og blei litt håpet om et bedre liv? Men du skal være glad du slipper å ha noe med ei sånn dame å gjøre for resten av livet! Men hu virker godt sjuk i hue for å lure en villt fremmed sånn. Du kan fortsatt bruke barnet som motivasjon bare at det blir et barn i fremtiden du gjør det for istedet.Nå har jeg ingen grunn. Ingenting å se fram til. -------------------Jeg vet ikke så mye annet jeg kan glede meg over og få meg motivert til å endre livet mitt. Mye av dette vil komme lettere med et nyktert sinn. Er ikke alltid man kan vente på en god nok grunn heller, det er egentlig så "enkelt"(vanskelig) som dette: vil jeg leve eller dø.. og da mener jeg leve leve, ikke overleve. Håper ikke den kjerringa blir en unnskyldning til å ruse seg enda mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå