Gå til innhold

Historier fra multikulturelle Norge

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok ganske enig at det foregår en mobilisering fra ''antirasistene''. Historiene virker veldig lite troverdige og ganske oppdiktet.

Anonymous poster hash: c98de...a4b
Skrevet

Jeg er nok ganske enig at det foregår en mobilisering fra ''antirasistene''. Historiene virker veldig lite troverdige og ganske oppdiktet.

Javel. Jeg lever i en multikulturell "suppe", vi er en arbeidsplass som samler mennesker fra hele verden ; Jeg har ikke EN negativ opplevelse, men mange 100 positive.

Jeg har dog i de siste 6 månedene hatt mange utfordringer knyttet til etnisk Norske; skal jeg nå begynne å argumentere for utsending av Nordmenn?

Bildet er ikke så enkelt og svart/hvit som NDL fantaserer om; det er nyttig at de får ltt motstand på sitt forsøk på eskalere ett reelt problem ut av proposjoner.

• Liker 2
Skrevet

Javel. Jeg lever i en multikulturell "suppe", vi er en arbeidsplass som samler mennesker fra hele verden ; Jeg har ikke EN negativ opplevelse, men mange 100 positive.

Jeg har dog i de siste 6 månedene hatt mange utfordringer knyttet til etnisk Norske; skal jeg nå begynne å argumentere for utsending av Nordmenn?

Bildet er ikke så enkelt og svart/hvit som NDL fantaserer om; det er nyttig at de får ltt motstand på sitt forsøk på eskalere ett reelt problem ut av proposjoner.

Jeg jobber også i en multikulturell ''suppe'' hvor 1/3 av de jeg jobber sammen med er utlendinger. Fra vestlige land. Ingen problemer med dem. Tror ikke det er problemer knyttet til vestlig innvandring som er tema her. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...