Gjest Haaploes Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Jeg synes dette var en helt fantastisk sak http://www.dagbladet.no/2014/09/11/nyheter/twitter/ndl/35227097/ Det er da Norwegian Defence League som har bedt nordmenn dele sine historier fra "det multikulturelle Norge". De fikk ikke heeelt det de hadde i tankene, og jeg synes folks reaksjoner er nydelige. Hva er dine historier fra multikulturelle Norge?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Jeg er nok ganske enig at det foregår en mobilisering fra ''antirasistene''. Historiene virker veldig lite troverdige og ganske oppdiktet. Anonymous poster hash: c98de...a4b
Druid Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Jeg er nok ganske enig at det foregår en mobilisering fra ''antirasistene''. Historiene virker veldig lite troverdige og ganske oppdiktet. Anonymous poster hash: c98de...a4b Javel. Jeg lever i en multikulturell "suppe", vi er en arbeidsplass som samler mennesker fra hele verden ; Jeg har ikke EN negativ opplevelse, men mange 100 positive. Jeg har dog i de siste 6 månedene hatt mange utfordringer knyttet til etnisk Norske; skal jeg nå begynne å argumentere for utsending av Nordmenn? Bildet er ikke så enkelt og svart/hvit som NDL fantaserer om; det er nyttig at de får ltt motstand på sitt forsøk på eskalere ett reelt problem ut av proposjoner. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Javel. Jeg lever i en multikulturell "suppe", vi er en arbeidsplass som samler mennesker fra hele verden ; Jeg har ikke EN negativ opplevelse, men mange 100 positive. Jeg har dog i de siste 6 månedene hatt mange utfordringer knyttet til etnisk Norske; skal jeg nå begynne å argumentere for utsending av Nordmenn? Bildet er ikke så enkelt og svart/hvit som NDL fantaserer om; det er nyttig at de får ltt motstand på sitt forsøk på eskalere ett reelt problem ut av proposjoner. Jeg jobber også i en multikulturell ''suppe'' hvor 1/3 av de jeg jobber sammen med er utlendinger. Fra vestlige land. Ingen problemer med dem. Tror ikke det er problemer knyttet til vestlig innvandring som er tema her. Anonymous poster hash: c98de...a4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå