AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Hei Tenkte ta meg tur til sydentur og har ferie fra 6 oktober 2014. Skal reise alene og er 25 år gammel! Har aldri vært på sydentur, vil oppleve mye fest uteliv osv! Når det er snakk om fra flyplassen til hotellet så ønsker jeg organisert taxi/buss at jeg slipper å tenke på når jeg kommer til denne flyplassen. Bare legg linkene hva dere anbefaler meg med ønsket organisert taxi/buss fra flyplassen. Hilsen g Anonymous poster hash: 385fe...a79
Gjest Whitestripes Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Partysteder er vel Magaluf, Ibiza, Sunny beach f.eks. Enkelte plasser i Tyrkia er det vel også mye fest og moro, vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Takk Kunne du kanskje hjelpe meg å finne med inkludert buss/taxi fra flyplassen til hotell .. Vet ikke helt hvordan det fungerer. ts Partysteder er vel Magaluf, Ibiza, Sunny beach f.eks. Enkelte plasser i Tyrkia er det vel også mye fest og moro, vil jeg tro. Anonymous poster hash: 385fe...a79
umwar Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Partysteder er vel Magaluf, Ibiza, Sunny beach f.eks. Enkelte plasser i Tyrkia er det vel også mye fest og moro, vil jeg tro. Har ikke disse partystedene ferie i oktober? Tror ikke det er den villeste tiden akkurat, og været begynner jo å snu litt der nede og. Husker noen vi kjente eide et par utesteder på et av disse stedene, og i oktober er det ikke mye folk. Hvertfall ikke av de som ønsker å feste. Bare et tips
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 I oktober ville jeg anbefalt enten Alanya i Tyrkia eller Playa del ingles på Gran Canaria, om du vil være sikker på at du får sol og varme. De andre stedene som er nevnt er det lavssesong i da, og er ikke sånn kjempevarmt der i oktober. Buss ordning osv. finner du om du bestiller tur gjennom charterselskap som startour,ving, apollo.osv. Anonymous poster hash: 1370d...a7c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Foreslår også Gran Canaria så sent på året. Her f.eks. finner du lister over hoteller (med div. info) http://www.ving.no/kanarioyene/gran-canaria Anonymous poster hash: 02cc8...729
Gjest Whitestripes Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Har ikke disse partystedene ferie i oktober? Tror ikke det er den villeste tiden akkurat, og været begynner jo å snu litt der nede og. Husker noen vi kjente eide et par utesteder på et av disse stedene, og i oktober er det ikke mye folk. Hvertfall ikke av de som ønsker å feste. Bare et tips Har ikke peiling, jeg drar ikke til partysteder. Bare nevnte de partystedene jeg har hørt om
umwar Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Har ikke peiling, jeg drar ikke til partysteder. Bare nevnte de partystedene jeg har hørt om Haha, ok da! Jeg tror ikke det finnes partysteder som det er skikkelig liv i på den tiden av sesongen. Hvertfall ikke av den billigere sorten!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Takk for hjelp alle sammen. TS Anonymous poster hash: 385fe...a79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå