Gå til innhold

Norges koseligste by


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Stavanger. Nå er jeg helt upartisk her, altså. *host*

Anonymous poster hash: 46ae0...fc5

Der bodde jeg et år. Trivdes godt. :jepp:

Anonymous poster hash: 6e9f2...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Tromsø og har ellers kun vært i Oslo (når det kommer til byer i Norge). Tromsø er ikke koselig i mine øyne, meeeen det er kanskje fordi jeg ikke er byjente - i det hele tatt. Liker småplasser! :biggrin:



Anonymous poster hash: f1751...e8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Oslo er så stygt at jeg flyttet derfra så fort jeg kunne. Og jeg er født og oppvokst der.

Da har du tydeligvis ikke sett hele Oslo. Oslo vest og nordvest er veldig koselig.

Anonymous poster hash: 131ad...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du tydeligvis ikke sett hele Oslo. Oslo vest og nordvest er veldig koselig.

Anonymous poster hash: 131ad...88d

Tipper hun har sett det som er å se på vestkanten hvis hun er født og oppvokst her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun har sett det som er å se på vestkanten hvis hun er født og oppvokst her :P

Hvorfor det? Jeg er vokst opp nordvest i Oslo, men er veldig mange steder i byen jeg aldri har vært på.

Anonymous poster hash: 131ad...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Jeg er vokst opp nordvest i Oslo, men er veldig mange steder i byen jeg aldri har vært på.

Anonymous poster hash: 131ad...88d

Fordi Oslo er jo ikke akkurat stort, så hvis man er født og oppvokst her, så skal det vel godt gjøres å aldri ha vært vest i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim på en solfylt sommerdag er helt magisk :rodmer: Det er da jeg kjenner at fødebyen min belongs in my heart.

Ellers synes jeg at Arendal er en skikkelig søt by. Har ikke vært så mange plasser i Norge dessverre. Oslo er ikke koselig, er for grått der, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du tydeligvis ikke sett hele Oslo. Oslo vest og nordvest er veldig koselig.

Anonymous poster hash: 131ad...88d

Hehehe. Beklager, ikke meningen å være stygg. Men selvfølgelig har jeg sett hele Oslo. Flere ganger til og med. Oslo er jo en relativt liten by. Hvordan klarer man å være født og oppvokst i Oslo uten å ha sett hele?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Oslo er jo ikke akkurat stort, så hvis man er født og oppvokst her, så skal det vel godt gjøres å aldri ha vært vest i byen.

Oslos areal er faktisk ganske stort. Sentrum er ikke så veldig stort, nei, men store deler av byen er ikke i sentrum. At man har vært vest i byen betyr ikke nødvendigvis at man har sett alt. Enkelte deler av Oslo er absolutt ikke stygt.

Anonymous poster hash: 131ad...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tønsberg hadde vært det hadde det ikke vært for den årlige infestasjonen med jappete Oslofolk som kommer hver sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...