AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Hvor lenge var dere borte fra jobb? Jeg skal betale det selv og får derfor ikke sykemelding. Har ikke mulighet til å være borte fra jobb så altfor mange dager. Jobber på kontor. Sitter for det meste rolig. Anonymous poster hash: 5d754...597
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Hei! Jeg hadde kun miniplastikk. Jeg kunne fint vært tilbake på jobb etter et par dager om jeg kun hadde hatt kontorjobb. Nå har jeg en del tunge løft på jobb som jeg ikke kan delegere vekk til andre, så jeg fikk 6 uker. Men det var som sagt miniplastikk. På dette forumet kan du også spørre: http://www.bukplastikk.com/forum/ Anonymous poster hash: 9bb49...138
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Hadde det som kalles omvendt-T-snitt eller Fleur de Lile, og jeg var out of business i seks uker. Det er et omfattende inngrep og ikke som de vanlige, enklere bukplastikkene. Anonymous poster hash: 8ded9...18a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå