Gå til innhold

Overraske typen med noe godt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal møte typen i dag etter en lang tid fra hverandre og har lyst til å overraske han med noe frekt i senga. Jeg har lærpisker, håndjern, maiduniform og ellers noe i kjøleskapet til variasjon. Hva kan jeg gjøre for ham, noen tips?

Anonymous poster hash: 4e858...ff9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe forslag.

Jeg tenkte på noe godt til mat (f.eks entrecote med tilbehør)

Anonymous poster hash: 97fd1...901
  • Liker 2
Skrevet

Enig med ab over.
Overrask han med en koselig middag bare dere. Så tar dere resten etter det. Sex burde ikke planlegges til detalj.

Anonymous poster hash: 5a7ee...80d
Skrevet

Jeg har ikke noe forslag.

Jeg tenkte på noe godt til mat (f.eks entrecote med tilbehør)

Vet at han ikke er glad i entrecote, men tenker hva om vi tok inn på et hotell, i stedet for å være hjemmeværende under dette gjenmøtet. Ville ikke det være fint?

Skrevet

Enig med ab over.

Overrask han med en koselig middag bare dere. Så tar dere resten etter det. Sex burde ikke planlegges til detalj.

Anonymous poster hash: 5a7ee...80d

Enig i det. Hele poenget er jo at han skal bli overrasket, men bare maten holder ikke. Jeg vil gjøre noe sexy for han :)

Skrevet

Vet at han ikke er glad i entrecote, men tenker hva om vi tok inn på et hotell, i stedet for å være hjemmeværende under dette gjenmøtet. Ville ikke det være fint?

Hvis du tror at det er noe han ville synes at er fint, så: JA :)

Skrevet

Absolutt. Vi har vært på flere heisaturer før. I fjor sommer gikk vi med danskebåten helt til jysk og koste oss i sommerlige omgivelser. Var helt nydelig og vi hadde en del syndigheter oss i mellom, synes bare synd på hotellpleierskene. Var mye søl, ja. :fnise:

Skrevet

Er det kanskje en ide? Ta danskebåten?

Skrevet

:( buhuu så lite hjelp det var å få her da

Skrevet

Ikke noe god på sånt, men kan prøve meg på et forslag.

Tenn levende lys i hele stua, lag en god middag med litt vin til (hvis dere drikker det) Ta på deg et nytt sexy undertøy, gjerne med stayups og hofteholdere :) Gå på badet å skifte/evt ha det på under og ta av deg klærne så du har kun undertøyet. Gå ut fra badet kun i det undertøyet, kan jo gjerne ha på høyhelte sko hvis han liker det. Så går du bort til han og forfører han :) Så skjer det som skjer under sex..

Liker dere å grise med mat, så tøm vaniljesaus over brystene dine som renner nedover magen som han kan slikke av deg :)

Anonymous poster hash: 0d8ea...dd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...