Gå til innhold

Minste str fløte og rømme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg bare drømt det, eller har det en gang eksistert 4-pakning med lettrømme? 4x125 gram eller no? Og mindre kartonger med kremfløte, den minste som er å få nå er vel 3 dl? Av og til vil jeg lage noe som krever en av disse ingrediensene, men jeg trenger ikke så mye om gangen. Jeg vil ikke ha sånn "krem" på sprayflaske. Er skeptisk til å fryse ned også, kan ikke tenke meg at det blir bra krem av fløte som har vært frosset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4-pakning med rømme fantes før i alle fall før, kan godt være butikkene fortsatt har det altså, har bare aldri pleid å kjøpe dem selv. Kremfløte finnes bare i de vanlige kartongene som er på 3 dl, før var de litt større, på 1/3 liter.

Anonymous poster hash: 22796...043
Skrevet

Hvorfor kjøper du ikke bare 4 individuelle pakker? er jo akkurat det samme, er det ikke?

Anonymous poster hash: 21282...282
Skrevet

Hvorfor kjøper du ikke bare 4 individuelle pakker? er jo akkurat det samme, er det ikke?

- Holdbarheten er lenger.

- Drar man steder uten kjøleskap (pinkik, etc) slipper man å kaste 3/4 boks.

- Lettere å beherske seg om man feks skal lage dipp.

• Liker 1
Skrevet

Jo, hvis det finnes enkeltpakninger rømme a 125 gram. Finnes det?

Anonymous poster hash: 6ad70...682

Skrevet

Jo, hvis det finnes enkeltpakninger rømme a 125 gram. Finnes det?

Ikke som jeg er klar over. Mener å ha sett dem i litersflaske, men kun i et fåtall butikker da.

Skrevet

4-pakning med rømme fantes før i alle fall før, kan godt være butikkene fortsatt har det altså, har bare aldri pleid å kjøpe dem selv. Kremfløte finnes bare i de vanlige kartongene som er på 3 dl, før var de litt større, på 1/3 liter.

Anonymous poster hash: 22796...043

Ikke som jeg er klar over. Mener å ha sett dem i litersflaske, men kun i et fåtall butikker da.

På nettsiden til Tine står det info om småpakninger med rømme :)

Skrevet

Har jeg bare drømt det, eller har det en gang eksistert 4-pakning med lettrømme? 4x125 gram eller no? Og mindre kartonger med kremfløte, den minste som er å få nå er vel 3 dl? Av og til vil jeg lage noe som krever en av disse ingrediensene, men jeg trenger ikke så mye om gangen. Jeg vil ikke ha sånn "krem" på sprayflaske. Er skeptisk til å fryse ned også, kan ikke tenke meg at det blir bra krem av fløte som har vært frosset.

Spør på dagligvarebutikken som du handler hos, om de kan bestille lettrømme i pakninger 4x115g

(som beskrevet i linken over).

Jeg synes også at disse pakningene er praktiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...