AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 hvordan det er å bli suttet på puppene? og er det sant at dere kan få orgasme av det alene? Jeg har nemlig fått høre av en kamerat at dere kan få orgasme av det men jeg tror ikke noe på det. Så lurer på om det finnes noen så følsomme bryster der ute. Anonymous poster hash: 578af...25d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Jeg syns det er deilig, det kiler på en måte ned til musa. Litt som å bli kysset på halsen. At det går en connection der da. Jeg har aldri fått orgasme av kun det men har hørt om noen få damer som får det. Noen får det også ved amming.. Men hvis man ikke er i stand til det vet jeg ikke om det er mulig da.Anonymous poster hash: 7e7bd...d6a 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Det føles helt greit, verken mer eller mindre. Aldri fått orgasme av det Anonymous poster hash: 5975c...716
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Orgasme av det? ja... Anonymous poster hash: d30e6...57f 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 om en mann vier oppmerksomhet til puppene mine eller ikke er meg revnende likegyldig. jeg får null nytelse av å bli befølt på puppene Anonymous poster hash: f3aa1...2b4 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Haha, jeg merker det ikke engang når kjæresten sleiker på dem Tror jeg kommer til å bli en god ammer siden jeg ikke kjenner noe som helst der Anonymous poster hash: cf8f4...c12
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Folk er vel litt forskjellig på hvor følsomt det er, hvor mye de tenner på det osv., men jeg har fått såkalt kroppsorgasme av kun stimuli der(riktig nok med fingrene men). Heck, finnes folk som kan få orgasme av å bruke vibrator på ulike punkter i bla. nakken:P Anonymous poster hash: c6181...eb6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Ok, jeg hadde litt på følelsen av at det var mer som en klitoris tap de-lite så følsomt det ble beskrevet. Vennina mi påstår at hun er kommet av dette mange ganger og at hun elsker når typen masserer brystene med tungen sin. Også biter lett mens han "cupper" under med hendene. Anonymous poster hash: 578af...25d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Jeg har lite følelser i puppene. Hvertfall ingen sexsuelle, men jeg liker å bli tatt på, så om han vil ta meg på puppene og tafse og sleike litt der er det helt greit. Jeg kommer aldri til å si at det ikke gir meg noe med mindre han spør, så kan jeg være ærlig og si jeg liker å bli tatt og strøket på, men ikke nødvendigvis at jeg blir så kåt av det... Å bli tatt og strøket på hele kroppen er en del av sexen Anonymous poster hash: fb05d...459
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Jeg kan få orgasme av kun det ja. Hvordan greier du det? Altså, er det noe spesielt han gjør da eller bare sutte? Anonymous poster hash: 578af...25d
Nanami Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 Hvordan greier du det? Altså, er det noe spesielt han gjør da eller bare sutte?Anonymous poster hash: 578af...25d Må ikke bruke munnen. Hender går også. Er ikke noe spesielt, jeg er bare veldig følsom. Og så må jeg være veldig kåt da, ellers går det ikke.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #13 Skrevet 11. september 2014 Jeg trodde jeg hadde nokså ufølsomme pupper, har liksom aldri fått så mye ut av å bli tatt på eller slikket på. Men så dukket det opp en mann som nesten ikke trengte å være borti dem før det var utrolig godt, jeg vet ikke hvorfor, men fra første gangen han tok på dem var det helt annerledes enn med noen annen. Dessverre har jeg ikke ham lenger Anonymous poster hash: 2b75b...662
Uredd Skrevet 11. september 2014 #14 Skrevet 11. september 2014 Dette varierer vel ganske mye fra person til person. Også blant menn kan det finnes svært følsomme brystvorter.
Gjest DirtyMimi Skrevet 11. september 2014 #15 Skrevet 11. september 2014 Dette varierer vel ganske mye fra person til person. Også blant menn kan det finnes svært følsomme brystvorter.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #16 Skrevet 11. september 2014 For meg personlig så gir det meg svært lite dersom en mann suger på puppene mine. Synes faktisk det er direkte ubehagelig dersom han tar bare tungespissen og "kiler" forsiktig på brystvorten. Så nei, for meg gir det ikke orgasme i det hele tatt. Når det gjelder berøring av puppene mine foretrekker jeg ganske faste tak med hendene. Anonymous poster hash: 13a4e...0d5 1
Gjest Pito Skrevet 11. september 2014 #18 Skrevet 11. september 2014 Jeg kan også få orgasme hvis jeg er skikkelig kåt og brystvortene stimuleres med tunge eller fingre. Jeg kjenner det iler ned i klitten. Desverre er ikke mannen så opptatt av pupper
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #19 Skrevet 11. september 2014 Puppeorgasmer er veldig kjent for meg, ja Anonymous poster hash: 84ebd...f4f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #20 Skrevet 11. september 2014 Får ikke orgasmer av kun det, men fyyyy å det er deilig uansett. Puppemassasje? Brystvorte slikking,biting,suging,napping? Yes, please! Anonymous poster hash: 68bab...d12 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå