Gå til innhold

Gutt21 på sjekker`n


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Dette er mitt første spørsmål her inne, så vet ikke hvordan respons jeg kan vente. Uansett...

Før jeg går på sak, bør jeg si at jeg i utgangspunktet er en normal gutt. Jeg har en jobb, interesser, gode venner og har ikke store problemer med utseende.

Når jeg er på byen, liker jeg å holde meg ved kjente ansikter. Det er rett og slett fordi jeg ikke er flink på å sjekke opp jenter. Det blir nesten alltid med hvor vi er fra og hva vi gjør. Forrige helg var jeg på en Afrika-fest (jeg kjente svaert få), hvor alle var utkledd. Da var det fort prat om antrekkene, men så strander det.

Samtlige av kompisene mine ser ut til å klare alt dette greit. De lander jenter som ser mye bedre ut enn dem! Og de er ikke saerlig intelligente gutter heller.

Hva er teknikken? Det må vaere noen spørsmål som går igjen? Hvordan blir det gjort? Er det ikke en slags taktikk for å holde praten gående og interessant?

Hilsen veldig interessert og nysgjerrig gutt fra Vestlandet!



Anonymous poster hash: aac2c...ca8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo snakke om alt og ingening. Finn ut noe jenta interesserer seg for og snakk videre der.

Kan jo begynne å snakke om noe som er rundt dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktigste er bare å tørre å ta kontakt. Jævlig mange gutter som sitter for seg selv og forventer at jentene kommer til dem, sånt funker bare for veldig få, og til og med de må "blikke" litt.

Når du først prater med en jente, så gjør du bare alt for å få henne til å føle seg komfertabel, uten å prate deg inn i friendzone. Prat mer om henne, still henne spørsmål, vær interessert i det hun sier, og hvis samtalen blir stille og klein kan du gi et kompliment eller kjøpe et par drinker.

Det gjør ikke noe om du virker bekjeden, det synes de fleste bare er søtt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må vel lære noe av å se kompisene dine i aksjon? Ville tro du fikk mer ut av det enn rådene på KG som blir helt generelle siden de ikke kjenner deg. Er også overvekt av kvinner(gir alltid dårlige råd til menn på sjekkern på byen). Brorparten av mennene på KG er jeg også rimelig sikker på ikke har draget.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

1. Vær selvsikker

2. Vær deg selv ( mulig å legge litt tykt på og pynte bitte litt )

3.Ikke snakk om deg selv, hør heler og spør spørsmål. Alle liker å snakke om seg selv.

4. Gå rett bort til de og vær direkte

5. Se de i øynene, men ikke for lenge for da kan de føle seg ubekvem,

6. Vær generøs, men ikke for generøs.

7. Vær morsom og le.

8. Vær åpen og les humøret og kroppsspråket.

Ja da har jeg vell gitt deg begynnelsen av boken og noe små tips. Resten må du finne ut av selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode tips her fra Jon blund. Du kan jo også sjekke ut denne side: www.dating-adventure.com

Det er en blogg der inne der du kan lære mye om selvtillit og tiltrekning. Det er også mulig og ta live kurs, eller nettkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...