Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har jeg kjøpt meg ny mobil. Den har nesten gått i veggen alt. Men det er en annen historie.

Lurer på om noen her har handlet på 24hshop.no?

Trenger noe beskyttelse til mobilen, og lurer på om de er ok. Eller er det noen andre steder som er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp på Ebay! Utrolig billig, og jeg får de aller, aller fleste tingene innen ei uke. (Bor på sørlandet i ei veldig liten bygd, og bestiller mest fra Kina)

Alt jeg har kjøpt har vært i bra kvalitet, og har absolutt blitt mine favoritter, fremfor deksler til 250 kjøpt på en elektronikkbutikk. (Som koster 11kr på ebay, og er nøyaktig lik)

Bestiller ofte til mamma, søster, bror, og far. Har ikke fått en eneste klage enda.

Bare hold deg under 200 i totalen, eller bestill i flere omganger så slipper du toll. Frakten er dessuten gratis på 99,9% av tingene. (selv om det er fra kina! :laugh: )

Anonymous poster hash: bf982...e00
Skrevet

Så på deksel til 72 kr og filmbeskytter til 11 kr.

Er litt redd for svindel. :vetikke:

Skrevet

Hvilken mobil er det til? :) Klikket også på denne tråden for å anbefale eBay. Bare sørg for at de har god seller-rating, da er sjansen for svindel veeeldig lav. Jeg har selv alltid kjøpt sånne ting fra nett og det har alltid gått bra :)

At det er billig betyr ikke nødvendigvis at produktet er dårlig, men at ting blir fort overpriset her hjemme :)

Skrevet

Er til en Samsung Galaxy Trend Plus (GT-S7580) .

Er ikke så glad i telefon, så trenger ikke noe fansy greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...