AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Som ikke koster like mye. Ja, vet jeg alltids kan få en til å bygge for meg, men vil helst kjøpe ferdig. Muuto sitt er jo veldig fint, men det blir dyrt hvis man skal ha litt størrelse på det. Anonymous poster hash: 262f1...41e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Jeg føler jeg har sett det overalt den siste tiden, senest på Kid i forrige uke. Ikke helt likt, men forskjellige sånne eskehyller i varierende størrelser og fasonger. Du finner gjerne på ebay også. Anonymous poster hash: 69879...7e3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Jeg føler jeg har sett det overalt den siste tiden, senest på Kid i forrige uke. Ikke helt likt, men forskjellige sånne eskehyller i varierende størrelser og fasonger. Du finner gjerne på ebay også.Anonymous poster hash: 69879...7e3 Hm, gikk inn på Kid sin Facebook-side og så ikke noe slikt ser, men jeg får ta meg en tur snart og se. Ønsker jo gjerne en ramme nederst, slik som Muuto har. Hva søker du på for å finne på Ebay? Selv fikk jeg bare opp Muuto sine + en helt haug av oppbevaringssystemer i plast. Anonymous poster hash: 262f1...41e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå