AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Del Skrevet 10. september 2014 Hei! Har noen en god måte å formulere "tabubelagt" på nynorsk? Anonymous poster hash: 265a0...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 10. september 2014 #2 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg tror man kan skrive tabubelagt også på nynorsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Del Skrevet 10. september 2014 Uvortlekji Anonymous poster hash: 599e8...0e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 11. september 2014 #4 Del Skrevet 11. september 2014 Det er lov å skrive tabubelagt på nynorsk. Belegge er et tilslagsord i nynorskordboka, så da er sammensatte ord som inneholder dette også tillatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 11. september 2014 #5 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg synes ikke det gjør seg noe fint på nynorsk. Jeg var rikgignok aldri noe flink i det, men jeg ville skrevet: "Det er ikkje noko ein snakker høgt om" Ikke kpier setningen da den kan inneholde feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 13. september 2014 #6 Del Skrevet 13. september 2014 Forslag: Det er eit tabuemne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå