AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg var hos tannlegen for 6 dager siden. Hadde et stort hull, og etter to bedøvelsessprøyter kjente jeg fortsatt ikke til at jeg var mer lammet. Var derfor nødt til å ta ytterligere sprøyte, og det fungerte sånn halvveis. Uansett, nå har jeg skikkelig vondt i tannkjøttet hvor tannlegen satt sprøytene. Kjennes ut som sår pga. svie. Er så langt bak i munnen, så får ikke sett hvordan det ser ut. Noen som har opplevd det samme? Bør jeg ta kontakt med tannlegen igjen, eller bare la det gå over av seg selv? Anonymous poster hash: fa3e6...370
Gjest chisandra Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Hør med tannlegen, ellers så tror jeg du får noe skyllevann på apoteket du kan bruke på sår i munnen. For det er sikkert noe rundt selve stikket, tror du ikke?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Hør med tannlegen, ellers så tror jeg du får noe skyllevann på apoteket du kan bruke på sår i munnen. For det er sikkert noe rundt selve stikket, tror du ikke? Jo, regner med det. Tror jeg ringer til tannlegen i morgen..... Blitt vanskelig å spise :/ Anonymous poster hash: fa3e6...370
Gjest chisandra Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Huff. Håper du får noe som hjelper raskt.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Tannlegen setter jo sprøytene i nervene, og nervene er utrolig følsomme. Det vil nok ta 1-2 uker før de har kommet seg. Jeg pleier å være øm rundt stikkstedene i 2-3 uker etter besøket Anonymous poster hash: bf497...64d
Millimani Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Nervene skal gro, og det vil du kjenne. Det kan ta noen uker, og er helt ufarlig. Ta kontakt med tannlegen så kan kanskje h*n hjelpe deg
GammelKaktus Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Jeg har og kjent det i ganske god tid etter at jeg har vært hos tannlegen hvis jeg har tatt et veldig stort hull. Det går nok over
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå