AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg har ipaden i et cover/veske. Må jeg ta ipaden ut av dette, eller kan den ligge i coveret sitt når jeg legger ipaden i boksen for gjennomlysning? Anonymous poster hash: 612d6...a2c
reiseglad Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Har opplevd begge deler, men må oftest ta den ut.
Gjest _LilleMy Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Du må ta den ut fra vesken, men den kan ligge i coveret.
Gjest Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Har alltid bare hatt den i coveret, men må ta den ut av vesken. Det samme har vi måtte gjøre med kamera, telefoner etc.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Jeg har et cover (eller blir det kalt veske),som dekker hele ipaden. Den her: http://eplehuset.no/webshop/tilbehor/cover-og-vesker/cover-til-ipad/incase-book-jacket-select-for-ipad Er litt greit å vite på forhånd om den ipaden må taes ut av den, så slipper det å bli kø/stress Anonymous poster hash: 612d6...a2c
Durinur Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Det er neppe et problem å ha den i coveret, men hvis du er redd for å lage stress og kø er det bare å ta den ut på forhånd, så er du sikker på at det ordner seg.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Takk! Anonymous poster hash: 612d6...a2c
Wilma- Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Jeg har som vane alltid trodd at både Mac og iPad skulle ut av vesken og i boks, og har derfor alltid gjort det. Men i sikkerhetskontrollen på flyplassen i Manchester fikk jeg beskjed om at iPaden kunne jeg bare la ligge i håndbagasjen. Blir ikke klok på det, så fortsetter bare å ta det ut. Så slipper man sure miner om man møter på en kontrollør som vil ha den i boksen uten cover
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Det skal jeg. Er ikke å bli klok på disse sikkerhetskontrollene. Tydeligvis ulike måter å gjøre ting på alt etter hvor man er. Anonymous poster hash: 612d6...a2c
Gjest _LilleMy Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Jeg har et cover (eller blir det kalt veske),som dekker hele ipaden. Den her: http://eplehuset.no/webshop/tilbehor/cover-og-vesker/cover-til-ipad/incase-book-jacket-select-for-ipad Er litt greit å vite på forhånd om den ipaden må taes ut av den, så slipper det å bli kø/stress Anonymous poster hash: 612d6...a2c Du kan ha den i det coveret
Gjest _LilleMy Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Jeg har som vane alltid trodd at både Mac og iPad skulle ut av vesken og i boks, og har derfor alltid gjort det. Men i sikkerhetskontrollen på flyplassen i Manchester fikk jeg beskjed om at iPaden kunne jeg bare la ligge i håndbagasjen. Blir ikke klok på det, så fortsetter bare å ta det ut. Så slipper man sure miner om man møter på en kontrollør som vil ha den i boksen uten cover Det varierer veldig på hvor man er. Noen steder må man ta ut, andre ikke, og da er det jo lettest å bare ta ut uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå