Gå til innhold

Ipad og sikkerhetskontrollen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ipaden i et cover/veske. Må jeg ta ipaden ut av dette, eller kan den ligge i coveret sitt når jeg legger ipaden i boksen for gjennomlysning?

Anonymous poster hash: 612d6...a2c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd begge deler, men må oftest ta den ut.

Skrevet

Du må ta den ut fra vesken, men den kan ligge i coveret.

Skrevet

Har alltid bare hatt den i coveret, men må ta den ut av vesken. Det samme har vi måtte gjøre med kamera, telefoner etc.

Skrevet

Det er neppe et problem å ha den i coveret, men hvis du er redd for å lage stress og kø er det bare å ta den ut på forhånd, så er du sikker på at det ordner seg.

Skrevet

Takk!

:)

Skrevet

Jeg har som vane alltid trodd at både Mac og iPad skulle ut av vesken og i boks, og har derfor alltid gjort det.

Men i sikkerhetskontrollen på flyplassen i Manchester fikk jeg beskjed om at iPaden kunne jeg bare la ligge i håndbagasjen.

Blir ikke klok på det, så fortsetter bare å ta det ut. Så slipper man sure miner om man møter på en kontrollør som vil ha den i boksen uten cover :)

Skrevet

Det skal jeg. Er ikke å bli klok på disse sikkerhetskontrollene. Tydeligvis ulike måter å gjøre ting på alt etter hvor man er.

Skrevet

Jeg har som vane alltid trodd at både Mac og iPad skulle ut av vesken og i boks, og har derfor alltid gjort det.

Men i sikkerhetskontrollen på flyplassen i Manchester fikk jeg beskjed om at iPaden kunne jeg bare la ligge i håndbagasjen.

Blir ikke klok på det, så fortsetter bare å ta det ut. Så slipper man sure miner om man møter på en kontrollør som vil ha den i boksen uten cover :)

Det varierer veldig på hvor man er. Noen steder må man ta ut, andre ikke, og da er det jo lettest å bare ta ut uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...