Gå til innhold

Kviser av Cerazette

Fremhevede innlegg

Gjest AryaKillie
Skrevet

Noen som har opplevd å fått mye kviser og uren hud av Cerazette? Har gått på de i 6 mnd nå og ser ikke ut. Har aldri vært plaget av kviser til nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes! Måtte slutte med dem så jeg ikke så alt for jævlig ut til bryllupet vårt. Håpløst!

Anonymous poster hash: 05111...c2b

Skrevet

Vel, jeg har vært plaget av kviser i over 15 år, men jeg har aldri hatt så fin hud som jeg har nå som jeg bruker cerazette.

Tydeligvis veldig individuelt :vetikke:

Skrevet (endret)

.

Endret av Citha
Skrevet

Kommer og går litt for meg, men var i grunn ikke noe bedre før jeg begynte på dem

• 4 måneder senere...
Skrevet

Fått masse, både på rygg, nakke og i ansiktet. De verste er de dyptliggende som er umulige å ta. Har alltid vært plaget med kviser, men det tok gangene jeg har gått på Cerazette har det blitt verre.

Skrevet

Nope, har ikke fått noen bivirkninger av Cerazette.

Men hvordan man reagerer på p-piller er veldig individuelt. Jeg reagerte veldig på Loette 28, men ikke Cerazette. Jeg ville latt tiden gå litt og se om det blir bedre, hvis ikke ville jeg gått til lege for å finne en ny pille som passer deg bedre! ;)

Skrevet

Nope, har ikke fått noen bivirkninger av Cerazette.

Men hvordan man reagerer på p-piller er veldig individuelt. Jeg reagerte veldig på Loette 28, men ikke Cerazette. Jeg ville latt tiden gå litt og se om det blir bedre, hvis ikke ville jeg gått til lege for å finne en ny pille som passer deg bedre! ;)

Vet ikke om du mente TS eller meg, men jeg har ikke så mange alternativer da jeg sliter med migrene med aura og ikke kan bruke vanlige p-piller. :(

Skrevet

Ja, jeg ser i perioder ut som et monster. Er ikke vits i å slutte heller, for jeg har så mange arr at det ser jævlig ut uansett (kan heller ikke slutte).

Anonymous poster hash: f8885...1dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...