Gå til innhold

Butikkgutten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en gutt i den lokale butikken min som er driiitsøt.. dritthyggelig samt interessant..

Poenget er at jeg vil på en eller annen måte..spørre han.. om han er singel.. og kanskje vil på date..

scenarioet er... hvis han er villig er det jo selvfølgelig kjempebra, men hvis han sier nei, hva gjør jeg da.. det er liksom lokalbutikken? Jeg kommer ikke til å ha nerver nok til å gå inn dit å handle igjen da.. på leeenge.

Jeg er virkelig på gjerde her.. skal jeg ta sjansen og risikere...., eller bare la han gå og aldri vite? Hva hadde dere gjort?

Noen tips om åssen jeg kan få spurt han slik at jeg kommer vinnende ut av det uansett utfall? hehe.



Anonymous poster hash: bd2f6...e5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fins en fin mellomting, du kan jo prøve og gi han noen blikk, se hvordan han reagerer.

Begynn og snakk om hverdagslige ting, spør han f.eks hvor dem har noen som står i hylla, få din mor til og be deg kjøpe noe rart, og spør han hvor dem har det f.eks aspik, så sier du at moren din som skal lage cabaret. gjør bare sånne hverdagslige ting, så får dere mere og mere konakt,
finn ut navnet hans og så legger du han til på facebook:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg har samme problemet. Vi flørter fortsatt mye frem og tilbake, men det skjer liksom ikke noe. Håper du tør mer enn det jeg gjør.



Anonymous poster hash: 5f56e...df9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ut hva han gjør på fritiden/hvor han går ut å fester. Og dukk opp der.



Anonymous poster hash: 9b414...4fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Vær nå litt tøff og spør.

For å si det sånn nå vet jeg ikke hvor gammel du er men tar man en tur på byen og en jente spør om å kline med en random gutt sier de aldri nei ved mindre de er opptatt.

Poenget er det at han sikkert mer en villig vil ha nummeret ditt men siden han er på jobb ville det vært litt rart og unaturlig å sjekke opp deg men er det motsatt gjør det det litt enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...