Gå til innhold

Slettet på snapchat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sendt ca 3 snaps til en fyr det siste døgnet. Han har enda ikke åpnet noen av de. Det står at de er sendt. Og jeg er fortsatt på topplisten hans.. Er jeg sletta? :S

Anonymous poster hash: 3108f...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk om du får opp topplisten hans... Hvis det står "ingen bestevenner" er du slettet, ja.

Anonymous poster hash: b69ac...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe værre enn at han ikke har vært på Snap. Ikke alle menn gidder å følge med på Snap.

Anonymous poster hash: 89bf2...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min HTC one, får jeg ikke lenger varsel når jeg mottar snaps etter en systemoppdatering. Du må ikke tro det verste. Vet foreksempel med meg selv at det kan gå opp til et døgn ++ og timer før jeg gidder å sjekke loggen. :)



Anonymous poster hash: e4944...4ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han slettet deg eller blokkert deg hadde det vel stått "Ventende" i stedet for bare "sendt" tror jeg. Derfor tror jeg nok heller han bare ikke har sjekket snappene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du fremdeles kan se at du er på topplisten hans, så har han ikke slettet deg.

Men det er da ingen automatikk i at dersom hun ikke er på listen, så har han slettet henne. Her om dagen forsvant alle på bestevenn-lista mi over natten. Jeg har visst ikke vært aktiv nok til å oppretteholde bestevenn-lista, og derfor forsvant de rimelig fort. Det kan jo ha skjedd han, noe som ikke er så usannsynlig i og med at det virker som han ikke har sjekket snappene hennes enda. Da kan hun få opp ingen om hun sjekker bestevenn-lista hans, uten at det betyr at hun er slettet.

Som noen sa her oppe kan du også gå inn og sjekke på lista over de som har lagt deg til. Om han ikke er på lista lenger, så er du vel slettet. Om han er der, har han ikke slettet deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da ingen automatikk i at dersom hun ikke er på listen, så har han slettet henne. Her om dagen forsvant alle på bestevenn-lista mi over natten. Jeg har visst ikke vært aktiv nok til å oppretteholde bestevenn-lista, og derfor forsvant de rimelig fort. Det kan jo ha skjedd han, noe som ikke er så usannsynlig i og med at det virker som han ikke har sjekket snappene hennes enda. Da kan hun få opp ingen om hun sjekker bestevenn-lista hans, uten at det betyr at hun er slettet.

Som noen sa her oppe kan du også gå inn og sjekke på lista over de som har lagt deg til. Om han ikke er på lista lenger, så er du vel slettet. Om han er der, har han ikke slettet deg.

Nei, men hun sier jo at hun fremdeles er på topplisten hans, og siden hun kan se bestevennene hans har han ikke slettet henne. Det jeg mente :) Hun kan selvfølgelig forsvinne fra listen hans uten at han har slettet henne. Jeg pleier bare å følge med på scoren deres om jeg er usikker, om den oppdaterer seg er de jo aktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slettes deres snapchat hele tiden? det skjer med en fyr jeg snapper med, begynner å mistenke at han skjuler noe...



Anonymous poster hash: 3015c...3ce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har samme problem nå, vet egentlig ikke hvorfor jeg bryr meg, men syns det er litt merkelig når jeg får opp "ingen bestevenner" på listen til en som jeg har hatt noe på gang med. Jeg ser fortsatt at han er på listen min, venner som har lagt meg til. Har han slettet meg, eller bare blokkert meg for å se snap-chat historien sin? Som sagt så skjønner jeg ikke hvorfor jeg tar sånn på vei.....men jeg skulle vel verken klart å sett han på listen min?



Anonymous poster hash: 87b79...460
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sendt ca 3 snaps til en fyr det siste døgnet. Han har enda ikke åpnet noen av de. Det står at de er sendt. Og jeg er fortsatt på topplisten hans.. Er jeg sletta? :S

Anonymous poster hash: 3108f...b47

Tror ikke en forsvinner fra vennelisten selv om en blir slettet eller sletter selv. Jeg har selv slettet et par fra min liste, og når jeg går inn på vennelisten min, så står fortsatt navnet deres der, og så står det ventene snap fra dem der. Men hvis en blir blokkert da forsvinner en fra den vennelisten...når en blir slettet, eller sletter selv, kan en velge å legge dem til listen igjen. Men det kan som sagt være som ei tidligere skrev lenger nede her, at hvis en ikke er aktiv, så forsvinner toppvenne listen, de som du får mest snap fra osv. Har selv opplevd, at jeg kanskje er blitt slettet, av en som jeg hadde noe på gang med, enten det eller så er han ikke så mye aktiv, men jeg tror nok heller at jeg er blitt slettet. Burde ikke brydd meg, men jeg forstår meg ikke helt på sånn, spesielt når jeg ikke har plaget han med snap :) han ligger fortsatt på vennelisten min....hvis det er sånn at han har slettet meg, så syns jeg heller hadde konne hatt blokkert meg, så hadde jeg sluppet å reagert og lurt på hvorfor jeg ble slettet, har ikke gjort fyren noe jeg.....teit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da ingen automatikk i at dersom hun ikke er på listen, så har han slettet henne. Her om dagen forsvant alle på bestevenn-lista mi over natten. Jeg har visst ikke vært aktiv nok til å oppretteholde bestevenn-lista, og derfor forsvant de rimelig fort. Det kan jo ha skjedd han, noe som ikke er så usannsynlig i og med at det virker som han ikke har sjekket snappene hennes enda. Da kan hun få opp ingen om hun sjekker bestevenn-lista hans, uten at det betyr at hun er slettet.

Som noen sa her oppe kan du også gå inn og sjekke på lista over de som har lagt deg til. Om han ikke er på lista lenger, så er du vel slettet. Om han er der, har han ikke slettet deg.

En kan fortsatt ligge på listen selv om en blir slettet, det er når en blir blokkert en forsvinner fra listen. Jeg har selv blitt slettet, og ligger den som har slettet meg ligger fortsatt på listen min. Og jeg har slettet en ex av meg, og han ligger fortsatt på min liste, og jeg ser det ligger ventende snap fra han, så det går an å sende snap likevel, men for å åpne disse da, må en bli lagt til igjen :) men det det kan skje sånn som du sier, er en lite aktiv, så kommer det opp ingen bestevenner....jeg har en del på min liste som er veldig lite aktiv, og det står ingen bestevenner på dem, men jeg får innimellom snap fra dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har fortsatt snap-streak, smilefjes og gull-hjerte med en fyr (han er øverst på min listen og jeg øverst på hans). Han sa han slettet hele snapchat for snart 2 døgn siden. Hvorfor forsvinner ikke da snap-streak, smilefjes og hjertet? Er bare irriterende å ha det der når han har slettet hele snappchatten sin... Eller har han bare blokket meg eller slettet bare meg istedenfor hele snapchat-kontoen hans (som han sier)? Noen som har svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som han har slettet appen og ikke kontoen. Han har da fortsatt en aktiv konto men ingen app for å benytte kontoen. 

Var sammen med en fyr i fjor som sletta appen noen uker av gangen. Alt var som normalt når han lastet ned appen igjen. 

Anonymkode: 6802f...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som han har slettet appen og ikke kontoen. Han har da fortsatt en aktiv konto men ingen app for å benytte kontoen. 

Var sammen med en fyr i fjor som sletta appen noen uker av gangen. Alt var som normalt når han lastet ned appen igjen. 

Anonymkode: 6802f...014

Ok, virker logisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...