Gå til innhold

Flerkulturelt samfunn - mislykket?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært på venstresiden i politikken, både når det kommer til finans, helse, skole, miljø med mer. Men den siste tiden har jeg begynt å få et annet syn på innvandring. Det jeg før så på som flerkulturelle gleder, ser jeg nå på som kanskje et litt mislykket prosjekt?

Oslo by deles geografisk opp etter hvor etnisitetgrupper bosetter seg, noe som fører til segresjon i stedet for integrering. Nye skiller i samfunnet oppstår, og disse hører ofte sammen med de økonomiske.

Motivasjonen for å ta i mot innvandrere er selvsagt å hjelpe mennesker i nød, men er det ikke bedre å bruke ressurser på å hjelpe land med å skape bedre samfunnsstruktur mm? Dette vil være et mer langsiktig mål, samt en metode som vil gavne mange flere mennesker.

Voldtektsstatistikken stiger, og så og si alle overfallsvoldtekter begås av menn med utenlandsk bakgrunn. I tillegg har man den siste tiden hørt mye om terrorplaner i forbindelse med IS.

Hjelp! Har jeg blitt skremt av FrP-propaganda, eller er det "lov" å tenke i disse baner? Kanskje ikke det er så lett å blande kulturer som en først hadde trodd?

Anonymous poster hash: ebd4e...eaa
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Kosetiger
  • Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Dette er vel nokså typisk. Synd at det hjelper så lite at dere sosialister våkner opp ti år for seint :)

Det mest skremmende med deg og dine synes jeg er dette;

" eller er det "lov" å tenke i disse baner?"

Du spør altså om det er LOV å tenke slik..Det sier noe om konformiteten og konsensusen og det ekkokammeret norsk debatt og politikk faktisk er. Vi er ikke bare livredde for å ha gale meninger, men vi mener oppriktig at det er umoralske holdninger enkelte har som stiller spørsmål.

Slik jeg ser det, så er det ondeste av det onde her i verden å være en oppegående, utdannet person og likevel basere sine meninger og valg på dogmer, naivitet og ikke minst REDSEL for å bli oppfattet som "frp´er"

Men det er klart realiteten kommer for en dag for oss alle. Sånne som meg har sette dette komme lenge, og jeg bryr meg egentlig ikke. Det er ikke jeg som får de store problemene. Jeg er bemidlet og kan ta med meg familien min dit jeg vil.. Vi kan flytte vekk, ja ironisk nok til og med til utlandet om det blir nødvendig. De det går hardest ut over er ironisk nok de som har kjempet hardest for å ta inn mennesker fra degenererte kulturer. De lite bemidlede sverne eller sosialistene som "holder ut" øst i Oslo. De som har hørt på den politisk korrekte elite fra vestkanten (som er bemidlet nok til å slippe unna flerkulturen når den slår ut i all sin prakt)

Så hvem er de onde? Vi som har advart mot et prosjekt som er dømt til å mislykkes og som medfører at en hel rekke enkeltindivider må betale en dyr pris (overfallsvoldtatte, naive som har konvertert, barn til sosialister som mobbes i innvandrerskoler osv osv), eller de som har aktivit har stemt fram denne politikken i det "godes navn"

Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner er det en som skal ha sagt.

Det ser ut til å være en passende beskrivelse av dagens situasjon.

Forakten er plassert hos oss selv. Jeg forakter ikke mennesker som ønsker et bedre liv for seg selv. Det kan jeg FORSTÅ. Selvdestruktivitet og selvhat derimot..det forstår jeg ikke. Derfor forakter jeg nordmenn og håper egentlig at vi får den framtiden vi fortjener, stuet bort i et bittelite skap i historiens hjørne.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...