Helena83 Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Jeg har problemer med at reklame kommer poppende opp på stort sett alle sidene jeg er innom på internett. Og ikke som en del av siden, men i tillegg og foran alt som jeg har tenkt å lese. Hvordan blir jeg kvitt dette? I tillegg er den treg og jeg får ikke åpnet vanlige nettsider en gang. Jeg har både renseprogram og antivirusprogram, men det hjelper tydeligvis ikke. Noen råd og tips?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Har du en USB-penn? Sånn du lagrer ting på gjennom USB'en. Last i så fall ned dette:http://www.anvisoft.com/rescue-disk.html Inni den zip-filen har du to filer, den ene heter BootUSB.exe, den andre heter Rescue.iso. Pakk ut de to filene og dobbelt-klikk på BootUSB. Gjør som du får beskjed om og start opp maskinen med den USB-pennen i maskinen. Da får du opp et slikt bilde: Her trykker du på den store knappen i midten der det står "Scan Computer". Det tar litt tid, så start det gjerne like før du legger deg, så trenger du ikke tenke på det. Anonymous poster hash: 3713c...92d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå