Gå til innhold

Er han interessert eller bare hyggelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har jobbet sammen i hele sommer, og hver gang vi er der sammen så har vi snakket lenge, uten noen pinlige pauser eller typisk småprat om været osv., og jeg føler egentlig at vi har veldig mye til felles.

En dag når jeg var på jobb så skulle jeg løpe et ærend og sa hadet, og da spurte han "du kommer vel tilbake?" på en sånn måte at jeg følte at han synes det var dumt at jeg måtte dra... Kanskje jeg bare overanalyserer dette, men?

I tillegg til dette så både vitser og tuller vi med hverandre en del når vi er på jobb, men har ikke noe særlig kontakt ellers. Vi hilser når vi møtes på skolen, men er ikke i de samme gjengene, så det blir ganske lite kontakt sånn.

Synes det er veldig vanskelig å vite om han faktisk er interessert i meg, eller om han bare er normalt hyggelig og ser på meg mer som en venn?

:plystre:

Anonymous poster hash: 1e6b8...5dc



Anonymous poster hash: 232d8...acb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror kanskje han liker deg, virker jo som at dere har litt kjemi??? :blomst:



Anonymous poster hash: 232d8...acb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen tegn til interesse i det du skriver der.. Og om du forlater jobben for å gjøre et ærend, er det vel ikke rart om han lurer på om du kommer tilbake?

Når det er sagt, så kan ham godt være interessert for alt jeg vet. Ser bare ikke noen tydelige tegn til det i det du skriver.

Anonymous poster hash: 8bc75...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved mindre han er av den sjenerte typen som ikke tørr å gå etter en jente så er han nok ikke interessert.

De fleste kjekke menn eller menn som har noenlunde draget, vil gi mer tegn fra seg dersom han er interessert. Så om du tror han er for god til å være sann, så er det kanskje desverre slik.

Nå aner jo ikke jeg hvordan han ser ut eller oppfører seg ellers, så jeg vil råde deg til kanskje å møte han ute på byen eller på fest en gang. Da har han litt alkohol i blodet, og kan lettere vise det om han faktisk er interessert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved mindre han er av den sjenerte typen som ikke tørr å gå etter en jente så er han nok ikke interessert.

De fleste kjekke menn eller menn som har noenlunde draget, vil gi mer tegn fra seg dersom han er interessert. Så om du tror han er for god til å være sann, så er det kanskje desverre slik.

Nå aner jo ikke jeg hvordan han ser ut eller oppfører seg ellers, så jeg vil råde deg til kanskje å møte han ute på byen eller på fest en gang. Da har han litt alkohol i blodet, og kan lettere vise det om han faktisk er interessert ;)

Er ikke ts, men har du eller noen andre tips til hva man skal se etter for å forstå at det er interesse?

Anonymous poster hash: 919f1...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er det veldig stor forskjell på gutter... Har vært borti gutter om kanskje ikke har virket interessert, og med en gang de får i seg litt alkohol, så klarer de ikke skjule det lenger :P

Også er jeg ikke kjempeflink på dette selv, men inntrykket mitt er at en gutt som har selvtillit vil ta kontakt med en jente om han er interessert. Han vil hvertfall gjøre sånne små ting, som å prøve å oppnå mer fysisk kontakt, invitere deg med på ting osv. På mer sjenerte gutter er det gjerne så lite som å holde rundt skuldrene på en jente, eller sette seg veldig tett inntil henne når man er sammen.

Men som sagt, beste måte å vite om det er en tiltrekning er å få litt alkohol i blodet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...