Gå til innhold

iPhone 6 i dag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kl 19 i norsk tid skal Apple holde pressekonferanse om iPhone 6. Får vi se den i dag altså?? Gleder meg!

Anonymous poster hash: c5a08...de6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du om det blir sendt på nyhetene? :)

Anonymous poster hash: 487d7...575

Skrevet (endret)

Dere er så mainstream, æss :P

Endret av Sobril
Skrevet

Visst man kjøper iphone 6 i usa.. får man det samme som om du ville kjøpt den i norge? Har så utrolig lyst på den :)! Så helt rå ut og at den går fortere enn iphone 5 er jammy :D!

Anonymous poster hash: b2d5f...b12
Skrevet

Jeg dømmer telefoner først og fremst etter førsteinntrykket. Altså hvordan de ser ut. Iphone 6 falt ikke i smak hos meg! Så ut som pappas robuste jobbtelefon..

Anonymous poster hash: 0f3bc...07b
Skrevet

Visst man kjøper iphone 6 i usa.. får man det samme som om du ville kjøpt den i norge? Har så utrolig lyst på den :)! Så helt rå ut og at den går fortere enn iphone 5 er jammy :D!

Her var det noen som skulle kjøpe iphone 5, men jeg regner det går ut på samme greia:

http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=282166

Anonymous poster hash: 4ce29...0af

Skrevet

Nei, æsj. Virker som om apple har en greie med å gjøre annenhver telefon pen, og annenhver telefon stygg. Bytter ikke ut 5en foreløpig.

Skrevet

Apple melker penger ut av kundene ved å lage ny iPhone hvert år. Det er ikke en gang noe ny teknologi på de nye, men folk skal ha likevel. Patetisk.

Anonymous poster hash: 8932a...e78
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det virker ikke som om det var særlig merkbare forskjeller for en helt vanlig forbruker annet enn at skjermen er blitt større? :P Tviler på at jeg kommer til å bytte ut min 5s med 6'ern. Hvertfall ikke så lenge den fungerer som den skal.

Endret av Infinite
Skrevet

Tja, jeg har fon 5 og har ingen planer om å kjøpe meg noen ny iPhone før min går dukken. :3

Ikke vil jeg ha sånn smartklokke heller- grunnet med tanke på personvernet. Apple ville vite mer om deg enn du selv gjør. O_o

Skrevet

Flott! Da får folk som vil ha iphone 6 fortere :)! Utrolig at folk ikke syns den ser lekker ut. Alt er jo bedre på den. Kjøp dere en samsung istedenfor og la skikkelig folk få iphone6 :D

Skrevet

Jeg misliker at den er så stor. Jeg har små hender og foretrekker å kunne holde telefonen min i en hånd uten å få krampe. :(

Skrevet

Flott! Da får folk som vil ha iphone 6 fortere :)! Utrolig at folk ikke syns den ser lekker ut. Alt er jo bedre på den. Kjøp dere en samsung istedenfor og la skikkelig folk få iphone6 :D

Ryggen på den er rett ut STYGG . Grunnen er alle "Hullene" som må til for at antennene skal virke, og jeg frykter en iPhone 4 problem med den.

Den er for stor. Jeg mislikte at de gikk opp i størrelse på 5, men siden den størrelsesendringen primært gikk i lengde, var det overkommelig å tilpasse seg. Nå er vi på ordinær "alt er bedre stort -løp", så den faller ut der. Og det verste er at det ser ut som dette kommer til å forbli ett problem; det er ikke lagt opp til 4" 6c versjon her.

Den STORE forbedringen er Apple Pay, men for det første er den ikke kommet til Norge, så den er irrelevant, men den virker også å være en ren Apple løsning, hvilket betyr at det vil dukke opp flere konkurerende paymentversjoner og Skandinavia blir sittende å vente på at noen tar tak i Europa. Så ikke bare var de ikke til hjelp, de satte hele NFC betalingen tilbake i tid.

Apple Watch VAR interesant (på grunn av Apple Pay), men jeg kan ikke bruke sånt på armen så da er det mindre relevant.

Skrevet

Virker ut som dem som syns den er stygg får ikke sagt det nok og du er vel en sånn person. Jeg anbefaler deg og kjøpe en samsung, sony elns. Så som sagt.. andre som elsker iphone tlf får telefonen ut konkurranse.

Jeg personlig syns det er utrolig at folk syns den er stygg når du ser samsung, sony, nokia osv. Som ser helt på tryne ut så kommer iphone med dette designet. Klasse forskjell :)!

Love it. Kos deg med iphone 5, samsung, sony eller hva du nå har :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, så lenge du kjøper den ulåst :)
Skrevet

Bytter nok ut min 4s med iPhone 6. Den er så gammel, treig og har dårlig batteri, men er utrolig fornøyd med iPhone ellers. Synes ikke den så så verst ut, jeg!

Skrevet

Så nice :D!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...