Gå til innhold

Er testen helt sikker? (klamydia)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg hadde sex med en for litt over fire uker siden. Uken etter fikk jeg en melding av ham der det stod "du har klamydia, du burde dra til legen". Jeg fikk legetime dagen etter og tok en sånn "bommullspinne" test. Nå i går fikk jeg svar på prøveresultatene, de skulle ringe meg uansett. Prøven var negativ, altså jeg har ikke klamydia. Jeg ble på sett og vis overrasket over at jeg ikke hadde det ,men samtidig lettet da sist gang jeg hadde sex var rett over nyttår, og jeg var redd for at jeg hadde gått lenge med det. Men tvilen sitter fortsatt i meg, da han er i et fast forhold, og jeg er ganske så sikker på at han ikke har ligget rundt med så mange uten om. Og han klandret jo tross alt meg for å ha klamydia! I såfall burde jeg jo ha blitt smittet hvis han hadde det fra før?

Så burde jeg stole på testen? Eller burde jeg ta en til?

Anonymous poster hash: ffb57...5d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kankje hun han er sammen med har klamydia og har smittet han?? Hun også har vært utro?

Anonymous poster hash: 3b148...305
Skrevet

Slike tester pleier å være nyaktige, spesielt om du fikk det rundt nyttår. Enten har han ligget rundt og fått av noen andre, eller av dama om hun har vært på andre.

Anonymous poster hash: 2fc37...494
Skrevet

De er sikre, men er 4 uker lenge nok?

Anonymous poster hash: 85289...7a8
Skrevet

Hadde sendt han en melding om at testen din var negativ...

Skrevet

Hadde sendt han en melding om at testen din var negativ...

Det skal jeg gjøre!

ts

Anonymous poster hash: ffb57...5d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...