AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #21 Skrevet 9. september 2014 Min ultimate og jeg har fullstendig tillit til hverandre, og begge fortjener den. Ingen av oss kunne tenke oss en annen, vi er den eneste for hverandre. Vi er også en del av hverandres familier, og kommer overens med hverandres venner. Ellers er han kjekk, har god hygiene, liker å være ute i naturen, blir med på reiser, har et liv utenom meg, er passe kosete og romantisk, synes kvalitetstid er viktig, tar meg ikke for gitt. Anonymous poster hash: f8eb8...fb5
Sillicious Skrevet 9. september 2014 #22 Skrevet 9. september 2014 http://media.tumblr.com/tumblr_m3hnqqI92c1r7ifqv.gif Han her!!!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #23 Skrevet 10. september 2014 Jøss heheh ts Anonymous poster hash: 6fb4f...ad3 Hehe, overrasket? Anonymous poster hash: 0345a...ea3
Polly Ester Skrevet 11. september 2014 #24 Skrevet 11. september 2014 http://media.tumblr.com/tumblr_m3hnqqI92c1r7ifqv.gif Han her!!! Han er riiiiimelig kjekk, men rollen han spiller i Supernatural er ikke veldig drømmemannmateriale syns jeg.
Sillicious Skrevet 11. september 2014 #25 Skrevet 11. september 2014 Han er riiiiimelig kjekk, men rollen han spiller i Supernatural er ikke veldig drømmemannmateriale syns jeg. Nei fysj, da er han jo bare en selvgod klyse
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #26 Skrevet 11. september 2014 høy veltrent/kraftig fint stort smil vakker maskulin stemme friluftsmann handy intellegent belest og bereist kan diskuterer politikk og åndelige spørsmål ikke noen flørt en som kan snakke med damer uten å være overhyggelig trofast snill glad i dyr store sterke hender Anonymous poster hash: 0507e...2a9
Polly Ester Skrevet 11. september 2014 #27 Skrevet 11. september 2014 Nei fysj, da er han jo bare en selvgod klyse Hehe ikke sant.. Har du sett klippet der han synger Eye of the tiger? Der er han nok veldig seg selv framfor å være Dean, og der er han jo bare mmmmmmm... 1
Gjest Pink.Pearls Skrevet 11. september 2014 #28 Skrevet 11. september 2014 Ikke verst han der nei Anna Kronisme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå