AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Hei Hvordan er og ser din ´perfekte partner´ ut i fantasien din? Dersom du er singel, eller hadde blitt det hvilken partner hadde du søkt etter nå? Hvilke kvalifikasjoner og egenskaper setter du høyt? Og hva er no go? P.S Dette er en beskrivelse av den ultimate drømmepartner som (dessverre) kun eksisterer i fantasiverden, hvor ingen har noe negativt ved seg. Dette er ikke noen krav vi har generelt sett i den virkelige verden I mine fantasi er mannen slik: Utseendet: - Høyere enn meg - Mørkt hår (tykt) - Alder mellom 25-29 år - Medium trent - Mystiske, flotte øyne med glimt (spiller ingen rolle hvilken farge). - Pent smil (noenlunde hvite tenner, og ikke alt for skjeve). - God hygiene (lukter godt, med og uten parfyme). - Pene, og nokså store hender - Ikke overflod av kroppshår på brystet - Manndig utseendet (dog må ikke se gammel ut).Personlighet: - Morsom, uten å gjøre for mye av det (ikke noe hobby komiker). - Uhøytidelig - Jordnær - Spennende og mystisk - Høflig - Fornuftig, samtidig som man kan finne på litt sprell - God til å kommunisere (åpen og ærlig) - Trofast - Intelligent - Selvtilitt, men IKKE høy på pæra! (Verste jeg vet er menn som tror de eier hele byen) - Opptatt av utseendet og ta vare på seg selv, men med måte. (Ikke noe treningsfreak eller feminin mann, takk) Sånn som han her! Fyr løs Anonymous poster hash: 6fb4f...ad3
Gjest Pink.Pearls Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 For helvet*e så kjekk han var
Crobern Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 For helvet*e så kjekk han var Sikkert kvise på rompa, og er en drittsekk;) Obs, sorry, er flinkere til å finne menn som ikke passer til meg.....
Gjest Pink.Pearls Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 (endret) Sikkert kvise på rompa, og er en drittsekk;) Obs, sorry, er flinkere til å finne menn som ikke passer til meg..... Hva heter denne mannen TS? Endret 28. september 2014 av Pink.Pearls 1
Polly Ester Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 http://vampirediaries.wikia.com/wiki/Nathaniel_Buzolic Her er han. Snacks!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Min ultimate drømmemann er han jeg forelsker meg i, og som forelsker seg i meg. Så enkelt. Jeg har forelsket meg i en god venn nå, og han gikk fra å være ganske ordinær utseendemessig, men nå er han utrolig kjekk og drit deilig. Dette fordi jeg ble kjent med han, og den flotte personligheten hans, da falt jeg. Anonymous poster hash: a826c...f93 2
Gjest Pink.Pearls Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 http://vampirediaries.wikia.com/wiki/Nathaniel_Buzolic Her er han. Snacks! Sjeldent jeg reagerer på utseendet til menn, men han der var kjekk ja.. *drømme*
FantasDick Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Gud, for en kjekk kar! Likte han best sånn her, tror jeg.
Gjest Pink.Pearls Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 (endret) Endret 28. september 2014 av Pink.Pearls 1
LadyGirl Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 Tja, vet at jeg ville ha likt å hatt en tøff fyr med ett røft utseende, med alternativ stil. (Ikke snakk om den feminime sossestilen med gele i håret) men han skal være snill og ha en liten romantisk side.
Linnea27 Skrevet 9. september 2014 #11 Skrevet 9. september 2014 1.At jeg liker han og han liker meg, og at vi har lyst til å pule hverandre. 2.Ikke ligger med andre 3.Spiser den maten han får 3.Intelligent 4.God humor 5.Tolerant 6.Leser bøker 7.Oppfatter sarkasme 8.Bryr seg like mye om hvordan jeg har det som jeg bryr meg om hvordan han har det 9.Ikke er så JÆVLA obsessed med utseendet, jeg er lei over å hele tiden tenke på hvordan jeg ser ut.
Gjest Sitrondrops Skrevet 9. september 2014 #12 Skrevet 9. september 2014 En jeg har god seksuell kjemi med, rydder etter seg og innrømmer feil.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #13 Skrevet 9. september 2014 Hei Hvordan er og ser din ´perfekte partner´ ut i fantasien din? Dersom du er singel, eller hadde blitt det hvilken partner hadde du søkt etter nå? Hvilke kvalifikasjoner og egenskaper setter du høyt? Og hva er no go? P.S Dette er en beskrivelse av den ultimate drømmepartner som (dessverre) kun eksisterer i fantasiverden, hvor ingen har noe negativt ved seg. Dette er ikke noen krav vi har generelt sett i den virkelige verden I mine fantasi er mannen slik: Anonymous poster hash: 6fb4f...ad3 Utseendet: - Høyere enn meg [Håper det, ca. 184, så v] 1 - Mørkt hår (tykt) [Mørk blondt, så x] - Alder mellom 25-29 år [x] - Medium trent [Vet ikke, jogger, men x] - Mystiske, flotte øyne med glimt (spiller ingen rolle hvilken farge). [Jeg har en eller annen farge!!!!, v] 1 - Pent smil (noenlunde hvite tenner, og ikke alt for skjeve). [v] 1 - God hygiene (lukter godt, med og uten parfyme). [?, håper det, v] 1 - Pene, og nokså store hender [Vet ikke, x] - Ikke overflod av kroppshår på brystet [Litt, men ikke mye, v] 1 - Manndig utseendet (dog må ikke se gammel ut). [x] 5/10 Personlighet: - Morsom, uten å gjøre for mye av det (ikke noe hobby komiker). [Nei, tjam, vet ikke, får bli x] - Uhøytidelig [jepp, v] 1 - Jordnær [Mhm, v] 1 - Spennende og mystisk [x] - Høflig [v] 1 - Fornuftig, samtidig som man kan finne på litt sprell [Fornuftig ja, ikke så ofte sprell, men av og til kanskje, får bli v/x] 1/2 - God til å kommunisere (åpen og ærlig) [v] 1 - Trofast [v] 1 - Intelligent [Vet ikke ..., x] - Selvtilitt, men IKKE høy på pæra! (Verste jeg vet er menn som tror de eier hele byen) [Argh, trolig ikke, x] - Opptatt av utseendet og ta vare på seg selv, men med måte. (Ikke noe treningsfreak eller feminin mann, takk) [betyr ikke at jeg er kjekk, men v] 1 6,5/11 Til sammen; 11,5/21 Litt over middels Anonymous poster hash: 59525...c44
Ylva Virvla Skrevet 9. september 2014 #14 Skrevet 9. september 2014 (endret) Slettet. :-) Endret 9. september 2014 av Ylva Virvla
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #15 Skrevet 9. september 2014 En mann som er snill, søt og grei. Blond, blåøyd, høyere enn meg, trent, ikkerøyker, måteholden med alkohol, rene tenner, lett å prate med, morsom. Er da ikke storforlangende jeg..... Anonymous poster hash: 113b0...cec
eee1 Skrevet 9. september 2014 #16 Skrevet 9. september 2014 Synes ikke den mannen var så kjekk. Så ut som en liten gutt, men så ser jeg jammen meg at han er over 30😮
FantasDick Skrevet 9. september 2014 #17 Skrevet 9. september 2014 Synes ikke den mannen var så kjekk. Så ut som en liten gutt, men så ser jeg jammen meg at han er over 30 Perfekt, med andre ord!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #18 Skrevet 9. september 2014 Utseendet: - Høyere enn meg (Ja, helt sikkert! - 1p) - Mørkt hår (tykt) (Nei, dårlig med hår - 0p) - Alder mellom 25-29 år (Ja, er 28 - 1p) - Medium trent (Nei, er nok over medium trent gitt.... - 0p) - Mystiske, flotte øyne med glimt (spiller ingen rolle hvilken farge). (Ja - 1p) - Pent smil (noenlunde hvite tenner, og ikke alt for skjeve). (Ja - 1p) - God hygiene (lukter godt, med og uten parfyme). (Ja - 1p) - Pene, og nokså store hender (Pene hender? Ja! Store hender? Nja... 0.5p) - Ikke overflod av kroppshår på brystet (Ja, lite med kroppshår - 1p) - Manndig utseendet (dog må ikke se gammel ut). (Ja vil jo si det, men hender folk tror jeg er yngre enn jeg egentlig er - 0.5p) Utseendet: 7/10 Personlighet: - Morsom, uten å gjøre for mye av det (ikke noe hobby komiker). (Ja - 1p) - Uhøytidelig (Ja - 1p) - Jordnær (Ja - 1p) - Spennende og mystisk (Ja - 1p) - Høflig (Ja - 1p) - Fornuftig, samtidig som man kan finne på litt sprell (Ja - 1p) - God til å kommunisere (åpen og ærlig) (Ja - 1p) - Trofast (Ja - 1p) - Intelligent (Ja - 1p) - Selvtilitt, men IKKE høy på pæra! (Verste jeg vet er menn som tror de eier hele byen) (Ja - 1p) - Opptatt av utseendet og ta vare på seg selv, men med måte. (Ikke noe treningsfreak eller feminin mann, takk) (Ikke ekstremt opptatt av utseende, men er over gjennomsnittlig interessert i trening - 0,5p) Personlighet: 10,5/11 Totalt: 17.5/21 Ikke så verst! Anonymous poster hash: 0345a...ea3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #19 Skrevet 9. september 2014 Utseendet: - Høyere enn meg (Ja, helt sikkert! - 1p) - Mørkt hår (tykt) (Nei, dårlig med hår - 0p) - Alder mellom 25-29 år (Ja, er 28 - 1p) - Medium trent (Nei, er nok over medium trent gitt.... - 0p) - Mystiske, flotte øyne med glimt (spiller ingen rolle hvilken farge). (Ja - 1p) - Pent smil (noenlunde hvite tenner, og ikke alt for skjeve). (Ja - 1p) - God hygiene (lukter godt, med og uten parfyme). (Ja - 1p) - Pene, og nokså store hender (Pene hender? Ja! Store hender? Nja... 0.5p) - Ikke overflod av kroppshår på brystet (Ja, lite med kroppshår - 1p) - Manndig utseendet (dog må ikke se gammel ut). (Ja vil jo si det, men hender folk tror jeg er yngre enn jeg egentlig er - 0.5p) Utseendet: 7/10 Personlighet: - Morsom, uten å gjøre for mye av det (ikke noe hobby komiker). (Ja - 1p) - Uhøytidelig (Ja - 1p) - Jordnær (Ja - 1p) - Spennende og mystisk (Ja - 1p) - Høflig (Ja - 1p) - Fornuftig, samtidig som man kan finne på litt sprell (Ja - 1p) - God til å kommunisere (åpen og ærlig) (Ja - 1p) - Trofast (Ja - 1p) - Intelligent (Ja - 1p) - Selvtilitt, men IKKE høy på pæra! (Verste jeg vet er menn som tror de eier hele byen) (Ja - 1p) - Opptatt av utseendet og ta vare på seg selv, men med måte. (Ikke noe treningsfreak eller feminin mann, takk) (Ikke ekstremt opptatt av utseende, men er over gjennomsnittlig interessert i trening - 0,5p) Personlighet: 10,5/11 Totalt: 17.5/21 Ikke så verst! Anonymous poster hash: 0345a...ea3 Jøss heheh ts Anonymous poster hash: 6fb4f...ad3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #20 Skrevet 9. september 2014 Min drømmemann: 1. Frilufts menneske 2. Handy 3. Gammeldags ( altså mannen bærer ved og fikser bilen mens jeg vasker og lager middag) 4. God leder, stødig, berett 5. Grove hender 6. Skjegg 7. At han aldri ville endret på meg 8. Stor sexlyst 9. Snill og god på innsiden 10. En som aldri lar seg Tvinne rundt kvinnens psykiske terror angrep, han må kunne sette ned foten og si hvor skapet skal stå 11. Helt og fullstendig mann 12. Tar meg med storm 13. Ikke overvektig 14. Hall langt ruskete hår 15. En som gir meg trygghet ikke minst Der er min ultimate drømmemann... Er bare dotter igjen nesten... Ingen gode gammeldagse fjell menn igjen som er single... Anonymous poster hash: c2a41...3f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå