Gå til innhold

Venner og fiender


Gjest BettyBoop

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Inspirert av familiesagaen de syv søstre tråden, så kom jeg åå en annen norsk serie som jeg likte da jeg gikk på barne/ungdomsskolen og det var denne:

https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=NN0OVPSvLaKBywPUj4LQCg&url=http://m.youtube.com/watch%3Fv%3DjBP4tgDm7Qg&cd=2&ved=0CB4QtwIwAQ&usg=AFQjCNF4BmzPPVhe1o9TCxI8ocJDJEXA_g

ingen andre som savner den a?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne var dessverre dårlig.

Huskes best for at 'Frode' i de syv søstre spilte en eller annen tørrpinn med som snakket pen-bergenser. Ja, og den latterlige kjenningsmelodien seff.

Anonymous poster hash: 27bf2...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Denne var dessverre dårlig.

Huskes best for at 'Frode' i de syv søstre spilte en eller annen tørrpinn med som snakket pen-bergenser. Ja, og den latterlige kjenningsmelodien seff.

Anonymous poster hash: 27bf2...ef4

begge seriene var jo dårlige
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skal vi være venner, venner eller fiender...." Tar meg selv i synge på den kjenningsmelodien innimellom. Flaut.

Var ikke spesielt fan av denne serien. Husker ikke hvorfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg likte denne serien jeg! Syns den var koselig. Noen som vet om man kan se den på nett noe sted?



Anonymous poster hash: 7365c...1af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den godt. Spesielt det lesbiske paret (det var kun derfor jeg så på. Tror faktisk at jeg har et par episoder på VHS.



Anonymous poster hash: d8df9...2ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fins det en svensk versjon?

Ja, den norske er jo en kopi av den svenske:

Anonymous poster hash: 7365c...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns så vidt å huske Inger Lise Rypdal og Triana Iglesias som mor og datter i Narvesenuniformer eller noe lignende.

Haha, serien var virkelig elendig ja, men det var vel noe av det som gjorde den morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg syns så vidt å huske Inger Lise Rypdal og Triana Iglesias som mor og datter i Narvesenuniformer eller noe lignende.

Haha, serien var virkelig elendig ja, men det var vel noe av det som gjorde den morsom.

stemmer det at de spilte mor og datter :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det går an å få tak i den norske eller svenske versjonen på nett? Fant bare klipp på youtube.



Anonymous poster hash: 7365c...1af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Noen som vet om det går an å få tak i den norske eller svenske versjonen på nett? Fant bare klipp på youtube.

Anonymous poster hash: 7365c...1af

jeg fant bare intromelodien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...