Gå til innhold

Venner og fiender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne var dessverre dårlig.

Huskes best for at 'Frode' i de syv søstre spilte en eller annen tørrpinn med som snakket pen-bergenser. Ja, og den latterlige kjenningsmelodien seff.

Anonymous poster hash: 27bf2...ef4

Gjest BettyBoop
Skrevet

Denne var dessverre dårlig.

Huskes best for at 'Frode' i de syv søstre spilte en eller annen tørrpinn med som snakket pen-bergenser. Ja, og den latterlige kjenningsmelodien seff.

Anonymous poster hash: 27bf2...ef4

begge seriene var jo dårlige
Skrevet

"Skal vi være venner, venner eller fiender...." Tar meg selv i synge på den kjenningsmelodien innimellom. Flaut.

Var ikke spesielt fan av denne serien. Husker ikke hvorfor.

• Liker 1
Skrevet

Åh jeg likte denne serien jeg! Syns den var koselig. Noen som vet om man kan se den på nett noe sted?

Anonymous poster hash: 7365c...1af
Skrevet

Husker den godt. Spesielt det lesbiske paret (det var kun derfor jeg så på. Tror faktisk at jeg har et par episoder på VHS.

Anonymous poster hash: d8df9...2ad
Gjest BettyBoop
Skrevet

Likte bedre den svenske versjonen.

fins det en svensk versjon?
Skrevet

fins det en svensk versjon?

Ja, den norske er jo en kopi av den svenske:

Skrevet

Jeg syns så vidt å huske Inger Lise Rypdal og Triana Iglesias som mor og datter i Narvesenuniformer eller noe lignende.

Haha, serien var virkelig elendig ja, men det var vel noe av det som gjorde den morsom.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg syns så vidt å huske Inger Lise Rypdal og Triana Iglesias som mor og datter i Narvesenuniformer eller noe lignende.

Haha, serien var virkelig elendig ja, men det var vel noe av det som gjorde den morsom.

stemmer det at de spilte mor og datter :)
Skrevet

Ja, nostalgi, spesielt Triana :rodmer: (jentekjærleik)

Anonymous poster hash: 80672...8e5
Skrevet

Noen som vet om det går an å få tak i den norske eller svenske versjonen på nett? Fant bare klipp på youtube.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Noen som vet om det går an å få tak i den norske eller svenske versjonen på nett? Fant bare klipp på youtube.

jeg fant bare intromelodien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...