Gå til innhold

Buttplug


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som bruker butplugs, enten alene eller sammen med andre.

Hvilke bruker dere og hvordan ? (og nei det er ikke et dumt spørsmål, noen har den inne, andre inn og ut, noen bruker den sammen med andre leketøy osv...)

Jeg har aldri brukt det før og har lyst å høre deres erfaringer.

Alle som skal komme med de samme gamle kommentarene om at det er ekkelt og ikke normalt osv, kan bare la være å svare. :fnise:



Anonymous poster hash: f3150...a9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1024px-Zeichen_267.svg.png

Anonymous poster hash: cd152...a9e

Alle som skal komme med de samme gamle kommentarene om at det er ekkelt og ikke normalt osv, kan bare la være å svare. :fnise:

Anonymous poster hash: f3150...a9a

Du klarte bare ikke å holde deg.....tulling.

Hilsen ts

Anonymous poster hash: f3150...a9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksen min elsket det, brukte den alene og når vi var sammen. Han gjorde det kunn på seg selv, jeg ville ikke prøve noe sånn. Tror ikke han vasket den godt mellom bruk heller. Han var og ram til å vise fram hølet sitt, en gang stod han med tommelen godt oppi bak i dusjen når jeg kom inn.. aner ikke hvordan han klarte det med sin egen tommel og ikke har jeg tenkt å teste heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag formiddag testet jeg ut en buttplug mens jeg onanerte. Det var vel ikke helt den store opplevelsen som jeg hadde håpet, hadde den mest inni meg..... Men har tenkt å gi den litt flere forsøk før jeg avskaffer ideen helt. Brukte en buttplug fra Fifty shades som skal egentlig være liten.... den kjentes ihvertfall stor ut for å si det sånn.... :sjokkert:

Håper å høre fra andre med litt erfaringer :)

Hilsen Ts



Anonymous poster hash: f3150...a9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...