Pelle1358 Skrevet 9. september 2014 #21 Skrevet 9. september 2014 Jeg er mann på 42, har grått hår. Kan synes grå hår på ei snelle er sexy. Men da er det helheten og ikke hårfargen i seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #22 Skrevet 9. september 2014 Er 39, har farget håret i 15 år. Gjør det selv, ikkeno stress. Vurderer nå å bytte merke til ett som dekker grå hår bedre, opplever også at sølvet tyter fort ut...Anonymous poster hash: 1e80f...a2f
Puny Skrevet 10. september 2014 #23 Skrevet 10. september 2014 Mange som får grått hår tidlig, men så tidlig som 43 år har jeg ikke hørt om noen. Om etterveksten synes omtrent dagen etter så vil jeg si det er "overdriv", for så fort kan den da ikke synes? Du kan jo prøve å farge håret på egen hånd, eller få hjelp av en annen enn frisøren din. Du velger jo selv hvor lenge du orker å fortsette med det. Det er naturlig at alle får grått hår etter hvert, jeg hadde en lærer som var helt gråhåra (les: hvitt hår) før han ble 50 ja..og han farga det jo ikke, bare så ut som har var mye eldre enn som så. Greit å farge det hvis man ikke føler seg komfortabel med grått hår, men det må nesten være opp til hver enkelt 43 er da helt normalt, jeg kjenner folk på 25 som begynner å få grått hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå