gjj Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Skal til London på søndag med to barn. Da det er mange år siden jeg har vært der, lurer jeg på et par ting :-) Hvordan reiser dere fra Gatwik? Og er det langt fra Chelsea til f.eks Oxford street. Og stopper buss/tog i Chelsea på turen mot London Takk:-)
GammelKaktus Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Vi tok faktisk taxi fra Gatwick til London Tenkte at det var like greit så slapp vi noe styr, vi landet om natten og tenkte at det var det beste alternativet for lillegutt og oss.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Det er ingen togstasjon som sådan i Chelsea (som er en bydel i London), så du må bytte på Victoria stasjon, som ikke er så langt unna. Det går i hovedsak ingenting annet enn buss og taxi til Chelsea. Det er forresten også en administrativ bydel som heter Kensington & Chelsea, så ikke forveksle de to. Ja, det er langt til Oxford street. Det er typisk en drøy times spasertur, eller 45 minutter med buss (bussene går sakte pga. trafikk). Ellers anbefaler jeg å bruke tråden som heter "den store London-tråden). Anonymous poster hash: 8a97f...af9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå