AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Dette har holdt på i lang tid. Over 2 år. Har aldri sjekket det hos legen, fordi jeg glemmer det rett og slett bort. Det er jo ikke ubehagelig på noe vis! Det kommer klikke lyd fra nesa når jeg snakker. Dette skjer ikke alltid, men til tider. Klarer også å fremprovosere lyden ved å på en måte gjøre noe inni nesa. Haha, aner ikke hvordan jeg skal forklare hva jeg gjør. Men er det noen som har noe lignende som dette og vet hva dette kommer av!? Anonymous poster hash: 74309...97f 1
Minya Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Har du en brist i nesebrusken kanskje? Jeg brakk nesa for nesten tjue år siden, og den lager fortsatt rare knekkelyder til tider, særlig om jeg lager mye grimaser eller snakker med mye ansiktsmimikk, så det var det første jeg tenkte utifra hvordan du beskriver lyden.
JarleVenaas Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Hei Anonym bruker som hadde klikkelyd i nesen. Ble du kvitt dette, evt. hvordan? Jeg har det samme og vil gjerne bli kvitt det. 1
Karve Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Har du brekt nesa eller slått den så den ble litt skjev? Klikker det mer i noen situasjoner, for eksempel når du er syk? Mannen til søsteren min har en sånn klikkelyd, og i hans tilfelle skyldes det at han har knekt nesa flere ganger så den har blitt skjev og rar innvendig. Klikkelyden er tydeligst når han er tett i den siden av nesa som har minst plass til snørr og pusting og når han sover tungt eller er andpusten (nesa klikker når han puster tungt/hardt ut av nesa).
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Opplever en slik klikkelyd innimellom jeg også. Sjekket det på øre-nese-hals, men ho så ingenting... Anonymkode: 37f6f...434
JarleVenaas Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg også har vært inne hos 2 forskjellige ØNH leger, uten at de finner noe. Jeg har knekt nesen for 10 år siden, den er ganske skjev. Klikkelyden kommer kun når jeg snakker. Veldig irriterende.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 Tråden er fra 2014 så trådstarter har sikkert funnet ut av ting og tang. Anonymkode: 24e8c...968
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tråden er fra 2014 så trådstarter har sikkert funnet ut av ting og tang. Anonymkode: 24e8c...968 Takk for info altså 😂 det så nok de fleste her. Samtidig så kommer fler på banen med samme problem. Jeg inkludert. Godt å se at det ikke bare er meg. Anonymkode: 9731b...478
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå