AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Nå trenger jeg litt hjelp her.. Har flyttet inn i ny leilighet og der er ingen brukermanual tilgjengelig for oppvaskmaskinen. Jeg har ikke så mye erfaring med oppvaskmaskiner fra tidligere av egentlig, men de jeg har vært borti så er jo det bare å putte i vaskemiddel, velge program og starte den. Dette har jeg altså gjort, og jeg hører at det er en motor i gang, vaskemiddeltabletten detter ut, også hører jeg bare en svak durelyd i lang tid. Stoppet den og åpnet opp og inni er det helt tørt. Hva er det som er galt her? Er det noe jeg skal skru på som jeg ikke har gjort? Er en Siemens Aquastop. Anonymous poster hash: be42b...1fd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Nå trenger jeg litt hjelp her.. Har flyttet inn i ny leilighet og der er ingen brukermanual tilgjengelig for oppvaskmaskinen. Jeg har ikke så mye erfaring med oppvaskmaskiner fra tidligere av egentlig, men de jeg har vært borti så er jo det bare å putte i vaskemiddel, velge program og starte den. Dette har jeg altså gjort, og jeg hører at det er en motor i gang, vaskemiddeltabletten detter ut, også hører jeg bare en svak durelyd i lang tid. Stoppet den og åpnet opp og inni er det helt tørt. Hva er det som er galt her? Er det noe jeg skal skru på som jeg ikke har gjort? Er en Siemens Aquastop. Anonymous poster hash: be42b...1fd Skru på vanntilførselen? Anonymous poster hash: c3814...67b 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Skru på vanntilførselen? Anonymous poster hash: c3814...67b Mulig det er så enkelt Men jeg skjønner ikke hvor jeg gjør det? Er to kraner under vasken, og begge går opp til springen på vasken.. Anonymous poster hash: be42b...1fd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Mulig det er så enkelt Men jeg skjønner ikke hvor jeg gjør det? Er to kraner under vasken, og begge går opp til springen på vasken.. Anonymous poster hash: be42b...1fd Krana på vasken* Anonymous poster hash: be42b...1fd
Orchideae Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Hos oss er dette på selve krana. Ett sånt hjul du kan skru på..
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Hva med å poste et bilde av rørene inni skapet, og blandebatteriet oppe på benken. Begge steder kan det være kran for åpning av vanntilførselen. Eller en tur til naboen over eller under for hjelp/råd? Viktig at den vann propellen under kan gå fritt rundt når kurven under er satt helt inn. At det ikke er noe som er for høyt i underkurven. Også må du passe på at filteret neden i maskinen er rent og ikke tett, da får du flom på kjøkkenet!Anonymous poster hash: 245be...ad1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå