AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Søsteren min skal på backpackertur rundt om i verden, og jeg ville gjerne gi henne en liten oppmerksomhet med på turen. Noe litt kreativt. Har dere noen forslag? Må være lite av størrelse, da ryggsekken er full nok allerede:) Anonymous poster hash: b9f38...5ae
Aviendha Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Hva med å kjøpe et verdenskart der hun kan skrape av landene hun har vært? Er nok ikke så praktisk å ta med seg da, og tror nok de aller fleste backpackere tar med seg kun det høyst nødvendige.
Gjest Badabing Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Silkelakenpose Dette er kanskje den tingen jeg var mest fornøyd med på backpacking. Men det er jo store muligheter for at hun allerede har noe sånt. Mikrofiberhåndkle, propp og vaskemiddel til håndvask var også kjekt. Om hun skal dra virkelig utenfor allfarvei (altså ikke disse vanlige løypene som Kliroy m.fl legger opp til), så får man kjøpt Helse på reisen-bøker (disse er små og lette), og nettinglaken med insektsmiddel i. Du finner mange fine tips til gaver hos Nomaden.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Sånn derre greie som du har bak på ryggen med sånne stropper som du har armene gjennom og som du kan ha masse greier oppi og så er det lokk på toppen. Anonymous poster hash: 64c5e...ff8 3
pinar Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Gnagsårplaster Eurax (jeg får alltid en million myggstikk av ulik art) Lommelykt Øyedråper Ørepropper Aloe vera Mentolatum Kanskje ikke så spennende, men veldig greit å ha og ganske kjedelig å kjøpe. Penger er ellers alltid veldig greit og ha ekstra av A
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Slik omformer til stikkontakt. Anonymous poster hash: c2901...6f1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Før jeg dro på backpacking fikk jeg en reiseguide (lonely planet) av to venninner der de hadde skrevet masse morsomme kommentarer og hilsener rundt om i boka. Det var innmari koselig å komme et nytt sted også bla opp i boka og der dukker det fram en ny hilsen fra de hjemmefra:) Det er jo både personlig og praktisk! Anonymous poster hash: 8cf7f...5d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå